Ik lees regelmatig op dit forum over koemelkallergie (maar ik heb net gezocht en kan het toch niet helemaal vinden )
Onze dochter is al een hele tijd onrustig, dat wil zeggen: huilen, winderigheid, krampjes en weinig slapen. We zijn met haar 3x naar de osteopaat geweest (die heeft scheve bekken geconstateerd èn verholpen), hebben Omneo voeding sinds 4 weken en ze ligt nu bijna 4 weken in de Pacco doek.
Het gaat overdag al stukken beter, maar ze blijft 's avonds huilen en onrustig. Vandaag is ze om half 5 begonnen met huilen. Dan ga ik om de 10 min ongeveer naar haar toe om de speen in te doen. Om half 6 is ze in bad geweest en daarna de fles. Ze heeft vervolgens van kwart over 6 tot kwart voor 7 geslapen en sindsdien is ze weer wakker. Huilen, jengelen, hard huilen en krijsen wisselen elkaar af. Ik heb haar een half uurtje geleden even voor 5 min uit bed gehaald om haar rustig te krijgen, want ze snikte het uit.
Nu zeiden ze destijds bij het CB dat als deze voeding niet hielp, we eventueel Pepti voeding konden proberen. Ze heeft nog steeds last van veel windjes en regelmatig nog krampjes, maar nu vraag ik me af of het wellicht koemelkallergie zou kunnen zijn (of ga ik te kort door de bocht en is daar veel meer voor nodig)? Ze heeft verder geen huidproblemen of zo, maar als ze heeft gehuild lijkt ze wel verkouden. Ook drinkt ze heel onrustig, qua slikken zeg maar.
Weet iemand van jullie raad?