dames ik weet het ook niet meer…mijn zoontje van 4 en half maand doet zo vreemd sinds hij geboren is en heeft ook heel veel moeten lijden. dan had ie voeding tekort, dan had ie reflux dan had ie kiss-syndroom…nou slaapt hij sinds een week eindelijk in de nacht door maar vannacht was er toch feest hier!
hij werd plots om 01.00 uur wakker en zette het op een krijsen! we zijn tot 4 uur in de ochtend bezig geweest ik ben er helemaal kapot van!
sinds 2 maanden doet hij ook zo vreemd overdag…kan zich niet vermaken en drinkt heel slecht beweegt constant met de hoofd heen en weer en begint te huilen na eenn paar slokkies dat arme kind…weet niet meer wat ik ermee moet.
heb de cb gebeld en ben bij de ka geweest van niets wordt ik wijzer! ook krijgt hij direct uitslag in zijn gezicht nadat hij gedronken heeft…rode grote soms kleine vlekken in zijn gezicht…heb vaak nagevraagd of dit normaal is maar omdat we nou al zolang hem niet tevreden kunnen maken vraag ik me nu toch echt af of hij geen koemelkallergie heeft!
wie herkent dit? en hoe hebben jullie het opgelost…ik denk eraan om vandaag nog over te stappen naar nutrilon pepti maar ben aan de ene kant ook bang dat dit ook niet gaat werken en dan helemaal onzeker vanmezelf wordt wat waren bij jullie de symptomen? hoe herken je dit in godsnaam…en is het wel koemelkallergie mijn hoofd zit vol met vragen omdat ik me geen raad meer weet. het is ook nooit goed maar ik weet nu wel zeker dat hem iets dwars zit!
sorry voor het lange verhaal maar kan iemand mij alsjeblieft wat wijzer maken want mijn huwelijk begint er ook onder te lijden omdat ik zo depressief ben geworden…ik wil hem gewoon tevreden zien ik vind het zo zielig voor hem…hij huilt echt niet voor niets…ok soms wel maar soms herken ik het aan hem…het is echt niet voor niets!