Hallo Allemaal,
Kortgeleden hebben wij ontdekt, dat onze jongste dochter Noëlle (van nu bijna 5 maanden) een koemelkallergie heeft. Ze krijgt nu ruim 2 weken koemelkvrije-voeding (Friso Intensief HA) en daardoor werd ze in de afgelopen weken al veel tevredener. Het vele huilen en jengelen stopte in elk geval. Wat echter ook bij haar al vanaf het begin af aan een groot probleem is, is dat ze heel licht slaapt en vaak na 1 slaapcyclus (45 min.) al weer wakker wordt. Vooral overdag en 's avonds slaapt ze slecht.
Kan iemand mij dus ook vertellen, hoe lang het duurde voordat ze verbeteringen opmerkten na het overstappen op Hypo-Allergene voeding? Vanaf het begin merkten wij bij Noëlle, dat ze wel veel lekkerder in haar vel ging zitten, maar ze slaapt nog steeds heel slecht overdag en 's avonds en sinds gisteren is ze ook weer meer gaan jengelen en huilen. Ik vroeg me dus af of het toch nog veel meer tijd nodig heeft, voordat het lichaam hersteld is van het vechten tegen de allergie en dat het slapen dus misschien pas later gaat verbeteren of dat dat inmiddels ook al wel beter zou moeten gaan.
Ik hoop dat hier dus meer mensen ervaring hebben met een kindje met KMA en mij kunnen vertellen, hoe lang dat bij hen duurde voordat hun kind helemaal opknapte.
Groetjes,
Frieda, getrouwd met Dirk en moeder van de achtjarige Anouk Manon en baby Noëlle Louise
Gewijzigd door - Freya Alie op 06 Apr 2009 14:38:11
Gewijzigd door - Freya Alie op 06 Apr 2009 15:42:18