Ben vandaag naar de osteopaat geweest. Wat een gebeurtenis zeg, ik wist eigenlijk niet wat zo’n iemand deed… Hij heeft een tijd aan Thije gewiebeld en alle kanten opgedraaid. Gelukkig was dat best goed, alleen zijn linker kant van zijn nekje moeten we oefenen. Nou prima!
Maar nu ik! Hij vroeg of hij mij ook mocht loskraken. Kon ik wel gebruiken dacht ik, dus kom maar op. Hij wiebelde een beetje aan mijn nek, en toen opeens een harde ruk en krak!!! Schrok me echt drie keer in de rondte!! Twee keer gedaan, ben blij dat dit hoofd er nog opzit! Toen moest ik gaan liggen. Hij trok aan mijn been en ik moest mijn been juist op de plek houden. Dat lukte. Daarna moest ik hetzelfde doen met telkens een ander buisje in mijn handen. Geen idee waarom. Maar bij 1 buisje lukt het niet om mijn been op de plek te houden!!! Echt heel bizar! Hij probeerde het nog eens, en het lukte me gewoon niet. In dat buisje zat koemelk. Nu denkt hij dat Thije ook gevoelig is hiervoor, en moet ik dus een aantal dagen zonder melkproducten gaan doen. Binnen een paar dagen moet hij dan beter gaan drinken bij mij. De borstvoeding verloopt niet echt vlekkeloos op dit moment. Eerst dacht ik, nou oke, doen we. Maar eenmaal thuis besefte ik dat er echt in heel veel dingen koemelk zit! Zelfs in ons volkorenbrood… moet dus even flink boodschappen gaan doen morgen!!! Ik hoop eigenlijk dat dit het niet is, want dat betekent sowieso tot 6 maanden borstvoeding, ik was dat niet van plan met t werken enzo. Speciale flesvoeding kan natuurlijk ook maar is veeeeeeeeel duurder geloof ik! Maar goed… moest t ff kwijt!!!
Koemelkallergie?!
hoi mamakim,
jeetje dat is echt bizar zeg met die buisjes,wat een gave heeft zo’n arts dan eigenlijk.
die koemelkallergie is wel rot voor jullie alle beide,en die keus moet je dan ook echt zelf maken,ga jij je aanpassen en blijf jij zelf voeden of ga je die flesvoeding nemen,ook al is hij dan duur.
ik zou er wel goed over gaan nadenken,ik weet niet wat voor werk je doet maar kun je dan niet gaan kolven?
gr diana
Hoi Kim,
Mijn zoontje heeft ook koemelk allergie…
Wij hebben ook speciale voeding(fles).
Maar als je zoontje echt die allergie heeft en het is door de dokter bevestigd dan krijg je het vergoed hoor!!
Wij in ieder geval wel,wij zitten bij de Menzis en hebben pakket nr 2.
Dus vraag het even na???
Groetjes Lies
Ik was al een beetje aan het minderen met de borstvoeding. De voedingen die hij wel life kreeg verliepen echt moeizaam. Alleen maar huilen enzo. Ik vulde t een beetje aan met afgekolfde melk. Maar die was vandaag op. Thije wilde echt niet meer, en mijn productie is helemaal naar beneden gekelderd!!! Ik heb even heel erg naar mijn gevoel geluisterd, en die zegt dus dat de kans heel klein is dat hij echt koemelkallergie heeft. Ik ben nu dus aan de fles, en heb weer een tevreden mannetje! Geen gevecht meer. Ik merk dat ik nu wel stuwing heb (heel de dag niet gehad!), dus de voeding van net had ik misschien wel met de borst kunnen, misschien kan ik de ochtend en de avondvoeding erin laten, ik zie het wel. Ik geef gewone flesvoeding en kijk hoe dit gaat. Als dit niet goed gaat ga ik alsnog op de pepti. En zorg ik voor een doktersbriefje want dan krijg je het idd vergoed!
Pfffff ben wel blij dat ik de knoop heb doorgehakt hoor!
ik zit er over te denken om toch ook maar eens met lars, naar een ostheopaat te gaan.
misschien een rare vraag maar wat moetsen jullie betalen?
Ik heb toch nog steeds het idee dat lars niet happy is, en na zijn pseudo kroep aanval en flinke verkoudheid,waarvan hij nu nog steeds ligt te snurken zit hij nu ineens onder de czeem ik weet niet meer waar ik goed aan doe.
Misschien toch een koemelkallergie
wij moesten 68,50 betalen. Het heeft ongeveer drie kwartier geduurd. Vervelend zeg dat eczeem!! Heeft hij er veel last van?
Of hij er echt last van heeft weten we niet, maar het kwam echt ineens op heel vreemd.
En ik dacht in samenhang van al zijn andere vage klachten …wie weet.
ik ga ereens achteraan.
vaak wordt een gedeelte of een aantal behandelingen vergoed door je zorgverzekeraar, bij ons inelk geval wel
Gewoon de rekening op sturen
gr Tries