mijn dochtertje van 68 weken huilt vanaf de derde dag veel,heeft refkux,krampen,overstrekt enz.nu denken ze dat ze koemelkallergie heeft.friso hypoallergeen hielp niet na 5 weken.nu zit ze sinds gisteren op allergy-care.dus helemaal koemelkvrij.weet iemand hoelang het duurt voordat je merkt of het helpt?sommigen zeggen na 1 dag.als dat zo is,is het dus geen allergie,maar 1 dag is zo kort.
Koemelkallergie
Cheyenne,
Ik heb me altijd laten vertellen dat een baby ongeveer 2 weken nodig heeft om te wennen. Heel vervelend koemelkallergie, maar tegenwoordig heb je zoveel mogelijkheden daarmee. In het begin van Demi haar leventje dachten ze ook dat ze koemelkallergie had, omdat mijn vriend dat vroeger ook heeft gehad, maar gelukkig is dat niet zo ! Ze had veel diarree, spugen! Ik ben toen aan de JOh.broodpitmeel gegaan en bleek achteraf dat ze daar diarree van kreeg. Ik hoop dat je het twee weken de kans geeft, want 1 dag lijkt me wel heel rap.
Succes ermee.
Gr. Natasja

hoi mijn dochter heeft ook koemelkallergie ik heb speciaale voeding van nutrilon peptit heet dat mijn dochter heeft er van af 5 weken oud gekregen ik moest het 4 weken proberen om te kijken of de klachten weg gingen na een week merkte ik dat het stukke beter ging en dat deze voeding echt werkte. mijn dochter had last van huilen spugen onrustig en haar ontlasting. ze is nu 9 maanden oud en ze doet het prima geen last van niets meer maar om aandwoordt te geven op je vraag meestal merk je het na een week. maar die voeding die jij gebruikt ken ik niet de voeding die ik heb krijg je vergoed via de verzekering.
veel succes
kus pascal en luna
deze krijg ik gelukkig ook vergoed.ze heeft hem nu 2 dagen en is een stuk rustiger.ze slaapt zelfs af en toe overdag.ze boert makkelijker.ze spuugt nog wel,maar minder zuur.van joh.broodpitmeel kreeg zij ook diarree en kramp,dus dat was niks.ze poepte soms wel 10 keer haar hele kleren vol per dag.maar ja,je krijgt voeding pas vergoed als is bewezen dat het allergie is,dus nog ff afwachten.34 euro per pak is nogal wat.
Je zou gelijk resultaat moeten zien in het spugen en de krampen. Symptomen als eczeem en uitslag kunnen 4 tot 6 weken duren, voordat het weg gaat.
Succes ermee!
Groetjes, Sandra

ze heeft inderdaad koemelkallergie,alleen had ze ook kiss,dus het was ff puzzelen wat waarvan kwam.ze spuugt niet meer,lacht veel,huilt bijna nooit meer,slaapt goed,boert goed,kortom een heel ander kind.