Mijn laatste bericht was dat mijn zoontje van bijna 5 maanden in het ziekenhuis ligt (hij ligt er nog steeds).
Hij heeft waarschijnlijk koemelkallergie en reflux.
Wie heeft daar ervaring mee??
Koemelkallergie en reflux
Wat lijkt me dat zwaar voor jullie om je zoontje in het ziekenhuis te zien liggen!
Ik heb verder geen ervaring met koemelk allergie, maar heb misschien wel een tip(je). Je zou eens contact op kunnen nemen met de fam. Van der Laar in Zeeland (Brabant), zij hebben wegens de productie van paardenmelk (www.paardenmelk.nl) ook veel te maken met baby’s die last hebben van koemelk allergie. Het klinkt misschien gek, maar het kan zeker helpen. Ik heb bij verschillende mensen gezien dat het werkt en deze melk is heel goed te vergelijken met borstmelk.
In elk geval veel sterkte voor jullie en ik hoop dat je zoontje goed weer wat opknapt!
Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.
Hoi,
Onze dochter heeft zoals dat toen der tijd heete een lichte vorm van koemelkallergie gehad. Wij hebben via de arts/ dietist speciale voeding voorgeschreven gekregen de meer kosten hiervoor kregen wij vergoed via de verzekering. Na enige tijd zijn we overgegaan op hypoallergene voeding van nutricia. ook dat meer bedrag kregen we vergoed. Veder hebben wij een speciaal schema gekregen voor het introduceren van de fruit en groentehapjes en ander voedsel.
Ook heb ik van de dietist een lijst gekregen van voedingsmiddelen die melktoevoegingen hebben en een lijst die je wel mag geven. Na een jaar hebben wij beetje bij beetje gewone koemelk geintroduceerd. en dat is goed gegaan.
Heel veel succes hoop dat ie gauw weer thuis is. i
k heb hele goede begeleiding gekregen vanuit de dietist.
groetjes
lon106
Jeetje wat vervelend! Hoe lang ligt hij nu al in het ziekenhuis? En gaat het beter met hem? Hoe gaat het met jullie?
Ongelooflijk om zo’n klein hummeltje in het ziekenhuis te hebben liggen, hartstikke rot voor hem en voor jullie!