Koelvrieskast stuk!

Ik baal!!!
Kom ik vanmiddag thuis uit school, met Seth en zijn rotzooi en had nog even wat boodschapjes gedaan die ik in de vriezer wilde leggen…stuk!!!
Alles warm en ontdooit!!!

Hoe het kan weet ik niet, want we hebben hem pas 15 maanden, echt ik baal als een stekker!!
Het allerergste is nu dat de monteur pas volgende week DONDERDAG kan komen!!! Dat is toch niet normaal!!

Ik heb nu alle dingen uit de koelkast buiten gelegd, maar voor vanacht moet ik wat anders verzinnen, want anders vriest alles kapot…
Ook had ik net van de week wat extra vlees en vis ingeslagen, echt zonde van het geld!

Pff… moest het even kwijt, want ik ben er al de middag mee bezig!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

He gatver das inderdaad balen. Al zal het diepvriesspul wel bevriezen vanacht. Heb je een schuur?? want dan zou je het misschien daar kunnen leggen en desnoods in wat (thee) doeken dan is het wel koud maar bevriest het niet.

Groetjes,

Michèle

Ow balen is dat zeg.
En indd buiten leggen met wat er omheen. Of misschien kun je wat kwijt bij de buren.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wat een flinke domper zeg! Helemaal omdat hij nog niet zo oud is. Kan je niet iets bij de buren of je (schoon)ouders kwijt?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik zou eens informeren bij je verzekering of deze schade word gedekt(ontdooid voedsel) dat heb ik namelijk wel eens gehoord van iemand en met een volle vriezer vlees lopen de kosten natuurlijk best wel op. Ik vind het trouwens wel vreemd dat het zo lang duurt voordat er een monteur komt, op z’n minst hadden ze je dan een leenkoelkast moeten aanbieden. je kunt een gezin toch niet een week zonder koelkast laten zitten? Als ik jou was zou ik dit dus ook niet accepteren.
Van een koelkast mag je toch wel verwachtten dat die tenminste 5 jaar meegaat en niet maar 15 maanden en als dat wel gebeurd is een beetje meer service toch wel op zijn plaats.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers