Hoi hoi,
zijn er voor baby’s vanaf 4 maanden ook al koekjes en zo ja welke?
Grtz Von
Zo ver ik weet is er alleen maar Liga eerste stap deze is vanaf 4 maanden. Ze smelten meteen in de mond en zijn ideaal voor door fruithapjes. Alleen wel even in een slab wikkelen want het geeft rotvlekken op kleren.
Groetjes,
Michèle

Zijn er ook geen Nijntje-biscuitjes van bambix voor kindjes vanaf 4 maanden? Dacht het wel. En anders rijstewafeltjes van bambix. Jeetje, wat alweer lang geleden. In ieder geval die liga die Michèle noemt…
Groetjes,
M
Volgens mij zijn die rijstwafeltjes nog niet vanaf 4 maanden. Je moet gewoon even in de supermarkt kijken. Volgens mij heb je alleen liga 1e stap voor 4 maanden. Ik heb Tim met 4 maanden nog geen liga gegeven. Vond ik hem veel te jong voor. Waren net met fruit begonnen, dus vond het onzin om hem op die leeftijd ook al koek te geven.
Groetjes,
Sandra
De rijstewafeltjes zijn idd vanaf 8 mnd (heb ze liggen om Jens zoet te houden haha). Ik meen dat ze eerder vanaf 6 mnd waren… maar kan me vergissen.
Dan heb je idd nog die Liga Eerste Stap v.a. 4mnd maar da’s geen doen, die zijn echt alleen praktisch voor in fruithapjes enzo.
Doe rustig aan met de bijvoeding… de darmpjes zijn nog zo onderontwikkeld… Begin bij 6mnd als “koekje” eerst eens met een soepstengel ofzo.
(Voor 6mnd beginnen met “echte” babykoekjes is riskant ivm gluten en dus een kans op glutenallergie die daardoor getriggerd kan worden).

Hier wel vanaf 4 maanden liga eerste stap en niet in de fruithap, hij vond ze heerlijk
Liefs Michelle
Rijstewafels zijn vanaf 6 maanden. Ik heb ze toen voor Morgan gehaald, die vond er niks aan. Nijntjekoekjes zijn vanaf 8 maanden.
Groetjes,
Michèle

Ik dacht ook vanaf 6 maanden, maar toen ik ze ging halen stind er vanaf 8 maanden op de verpakking, dus dat zal in de tussentijd wel veranderd zijn
Maargoed, Seth heeft ze wel al eerder gehad, maar zat er alleen maar mee te viezikken.
Liefs, Anne

Hoi hoi,
hier natuurlijk ook nog een grotere zus waar ze het eten bij uit de mond kijkt en als ze bij mij op schoot zit en ik eet iets dan trekt ze het zo uit mijn handen en stopt het snel in haar eigen mond hihi!! Dan maar een stukje Liga als wij ook iets lekkers eten Bedankt voor de reacties!
Grtz Von