Koekje?

Hallo allemaal,

Ik heb al een tijdje niet meer naar de ikke ben forum gekeken, druk met sprongetjes en verkoudheidjes en afbouwen van het inbakeren. Moet wel ff kwijt dat het nu weer ergens op begint te lijken hier. Ha ha. Ineens wilde hij ook echt met zn armpjes los dus heb me van te voren druk lopen te maken om iets wat toch vanzelf komt als het kindje er klaar voor is.
ik las net dat jullie kindjes met 6 mnd een liga koekje kregen? Ik moet zeggen dat ik dat nog niet heb gedaan omdat ik bang ben dat er een stuk afbreekt en in zn keel schiet, of ben ik nu onzin aan het ratellen? Of ben ik me weer te druk aant maken voor jan doedel? gewwon geven dan ?

groetjes mama van kevin(6) en Roan(6mnd)

ps Sje als je dit leest moet ik je ook ff gelijk geven op je reactie op de verkoudheid topic, dat je s’nachts niet moet gaan voeden want je zit er zo weer aan, helaas las ik het vandaag pas. gr

Er zijn speciale liga’s die je vanaf 5 maanden geloof ik kan geven. Als je ze proeft lijkt het of je zo open in de kast habt laten liggen, dus alsof het zacht is geworden, niet zo hard en knisperig, weet niet of die bedoelt worden.

Je hebt liga vanaf 4 maanden, Deze zijn meer om te brokkelen in de fruithap en zo. En je hebt liga vanaf 6 maanden. Deze smelt in de mond, er kunnen dus bijna geen grote stukken wegschieten. Enne als je ze geeft wikkel ze in een hydro want het is een klerezooi om het weer uit de kleertjes te krijgen

Groetjes,

Michèle

oh ok, ik heb liga voor 4mnd indd voor zn fruithapje die kan ik dan beter niet geven? dan ga ik vandaag nog die van 6mnd halen.

mirte krijgt ook liga en rijstewafel maar die bijt zo hard dat de stukken eraf vliegen dus ik hou ze goed in de gaten! het gaat nog altijd goed gelukkig.
en dan zo hard kunnen bijten zonder tanden!

Groetjes Gytha

quote:
ps Sje als je dit leest moet ik je ook ff gelijk geven op je reactie op de verkoudheid topic, dat je s'nachts niet moet gaan voeden want je zit er zo weer aan, helaas las ik het vandaag pas. gr

Koekje moet al kunnen hoor! Als je gewoon babykoekjes of rijstwafeltjes pakt, komt dat goed. Die koekjes worden zo snel soepig, dat krijgt de kans niet om in harde stukjes in het keeltje terecht te komen.

Groetekes, Sje

quote:
oh ok, ik heb liga voor 4mnd indd voor zn fruithapje die kan ik dan beter niet geven? dan ga ik vandaag nog die van 6mnd halen.

Tuurlijk kun je die wel geven.
Zo precies komt het allemaal niet met koekjes.

M.

Liggen indd bij de babyvoeding en staat redelijk groot op het pak

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Het doosje voor 4 maanden ziet er zo uit:

M.

En, heb je ze al gevonden???

M.

Die stukken proppen doet Morgan ook nog steeds of eigenlijk weer hoor dus het duurt wel even voor ze er vanaf komen. Voor haar is het sport om te kijken hoeveel ze in haar mond gepropt kan krijgen.

Groetjes,

Michèle