Koe van merk Fehn zo goed als versleten

Onze zoon Bart heeft bij zijn geboorte op 16 november 2000 een koe gekregen van het merk Fehn. Sinds die tijd zijn ze onafscheidelijk. Zijn tweelingbroer Tom heeft uit dezelfde serie een hond die duidelijk minder populair is.

De koe is echter na alle wasbeurten aardig versleten en we zijn dus op zoek naar een gaaf exemplaar. Het is een hoofdzakelijk witte koe met enkele zwarte vlekjes. Alleen het hoofdje is gevuld en de pootjes zijn geknoopt. Hij heeft ook nog een staartje met een zwart puntje. Eigenlijk is het meer een tutlapje dan een knuffel.

Bart zou heel gelukkig zijn als er een kloon van zijn koe gevonden wordt.

Ik weet niet hoe ver je bent gekomen in je zoektocht naar KOE maar ik heb er eentje gevonden!!! Ook wij waren namelijk op zoek naar KOE. De stoute schoenen aangetrokken en een engelse mail naar de fabriek in Duitsland gemaakt. Dezelfde dag (!) kreeg ik al een mail terug met de vraag een foto van KOE te sturen. Dit uiteraard direct gedaan. Zij hebben ons nu bericht dat zij geen KOE maar op voorraad hebben maar er wel eentje willen maken voor ons... Als zij dit voor ons willen doen, willen zij dat vast en zeker ook wel voor jullie doen. Het gaat om een bedrag van ongeveer 20 euro incl. verzendkosten. Laat mij dus weten of wij er gelijk 2 moeten bestellen mogelijk dat wij dan samen 1x verzendkosten kunnen besparen!!

Met vriendelijke groet Diana Zonneveld

dianazonneveld@12move.nl