Knuffelen?

Pfff…lijkt me heerlijk om zo nu en dan eens heerlijk te knuffelen met Kaya, ze wordt al zo gauw groot…
Maarre, madam is zooooo druk in haar bewegingen dat ik rustig knuffelen wel kan vergeten (snik )
Nee echt, soms baal ik er wel van.
Ze is op zich best aanhankelijk hoor.
En ze vind het heerlijk als je haar optilt en met haar loopt etc.
Maar ze is ondertussen dan wel met haar armen aan het “maaien en meppen” enz enz.
Zucht…

Nou ja, wat loop ik te zeuren eigenlijk
'T is gewoon een kind dat liever lekker gek met je doet enzo, hahaha
Een heerlijk lachebekje

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Gewijzigd door - Bieb op 29 Jun 2006 13:35:41

Bieb er is nog hoop!
Ruben wou ook niet knuffelen, totdat ik sinds een 6 weekjes geleden ineens een hoofdje tegen mijn schouders aan kreeg en 2 kleine armpjes om mijn nek.
en nu doet hij het zo wie zo een paar keer op een dag heerlijk gevoel.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Manon knuffelt ook steeds meer.
Wilde ook nooit, was ook te druk.

Maar nu als ze moe is of soms zelfs zo even vind ze het lekker. Even lekker tegen je aan kruipen.

Dus er is nog hoop Bieb!!!

Tessie

Hihi, bedankt, er is dus nog hoop
Ach, het is op zich niet zo erg hoor, ze is hartstikke lief en vrolijk.
Maar Stephan was gewoon een klein knuffelbeertje (nog steeds wel) en als je andere kind dat net ff wat minder is valt het meteen op.
Maar…ze is nog hartstikke klein in principe, dus ze zal er ongetwijfeld nog in veranderen.
Moest alleen ff mijn tijdelijke frustratie-tje kwijt hahaha

heb je geen juttezak bieb,als je dan wilt knuffelen kaya er ff in doen en dan knuffelen hhihiihih

maar er is hoop lees ik dus nog ff geduld hebben

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Hahahaha, ik heb al eens aan de Bakerzak van Nikki gedacht, alleen al zodat ze niet zo met die armpjes kan meppen als ik haar vast heb
Hihi, nee hoor, geintje, het is een onwijs lekker ding en dat ze momenteel ff “geen tijd heeft” om te knuffelen…ach…pech toch, ik moet gewoon niet zo zeuren!

Ik dacht het toevallig vandaag nog dat ik het zo jammer vind dat Joyce
nooit niet met me wil knuffelen. Ja heel soms,als ik haar uit bedje til of uit
de box haha, dan is ze zo blij dat ik haar eruit haal dat ze haar armpjes helemaal om me heen slaat maar zodra ze dan uit bed of uit de box is, is ze mij alweer vergeten en wil ze weer kruipen en dingen pakken enzo. Maar ach, Bieb, nu we al
die bemoedigende verhalen gehoord hebben blijven we hoop houden he !

Groetjes van Miranda