Knuffel-kussentje?

Joey heeft al vanaf zijn geboorte een koe-knuffel-kussentje in zijn kamertje. Ik weet niet of het echt een kussen is, misschien een sierding ofzo, maar het is een platte koe, zo’n 5 cm dik.
Nooit heeft hij er naar getaald, maar nu hij de laatste dagen opeens bezeten is van koeien, wou hij gistermiddag die koe in bed! Danny bracht hem naar bed, en heeft hem die koe gewoon gegeven. Maar ik heb daar mijn twijfels bij! Een kussen mag niet, dus hoe zit het dan met zo’n knuffelding? Hij gaat er echt met zijn hoofdje op liggen terwijl hij op de buik ligt met opgetrokken knieen als altijd. Is het nou gevaarlijk ivm verstikkingsgevaar, of heeft het met een verkeerde slaaphouding te maken? Mag hij zijn koe bij zich in bed hebben, of beter van niet?

Groetjes Anouk

Hoe groot is dat kussentje, slaapt hij er met zo’n hoofd op of houd hij het alleen maar vast? Wat als je dat ding in z’n bed zet totdat hij in slaap gevallen is en dan weghaalt? Denk je dat hij het snapt als je vertelt dat hij het wel vast mag houden, maar niet op liggen?

Jada slaap al sinds ze 1,5 jaar is met een kussen, tja mag niet weet ik wel, maar anders werd er een deken opgevouwen en ging ze daar op liggen, haar kussen is ook heel plat en zij gaat d’r ook met haar hoofd op liggen met haar billen in de lucht zeg maar! Nooit problemen mee gehad!

Maar ik zou het toch even aankijken, en ook even zien wat andere mama’s hier van zeggen! D’r is denk ik geen standaard antwoord! Doen wat jou het beste lijkt denk ik! Succes iig!

Morgan gebruikte ook haar deken als kussen en nu een leeg overtrek. Overigens een echt kussen wilde ze nog niet dat hebben we geprobeerd, bij de prenatal gekocht. Maar haar hele bed ligt nu vol beestjes. Heb al geprbeerd ze er uit te halen maar ze werd wakker en ging zoeken. Ze lijkt op mij ik sliep ook omringd door beesten. Dus ik zou hem lekker laten gaan.

Groetjes,

Michèle

Dylano heeft ook zijn hele bed vol liggen en er mag echt niets uit Maarbij dus een hele ggrote bumba en een hele grote zachte pop. nou ja pop weet ik veel wat voor ding het is hahahaha, lijkt in ieder geval op en pop, en of of bumba of op die pop gaat hij ook wel is liggen. Als ik zelf naar bed ga haal ik hem eraf en zet hem weer op zijn plaats in bed. Hij slaapt gewoon door.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Joey heeft inmiddesl ook heel wat knuffels… Zijn eendje en dat hema-varkentje (popje noemen we die) heeft hij al heel lang, en die zijn hem ook heilig. Het zijn de enige twee die hij de hele nacht vasthoud. Maar toch mogen bumba, bumbalu en zijn reservepopje er niet uit. Daar is dus nu die koe bij gekomen, en meneertje heeft zowat geen ruimte meer, haha! Ik laat hem zijn gang maar gaan met die koe… Over drie maandjes word hij 2, dus zo slecht zal hjet wel niet meer zijn. Hij wil die koe vooral omdat hij hem zo leuk vind. Gisteravond ging ik even kijken en toen lag hij aan zijn voeteneinde, popje en eendje in zijn handjes. Weg pakken is geen optie. Hij werd al wakker van de deur gisteren, en als ik op zijn kamer kom kraakt de vloer waardoor hij mij zeker ziet en dan krijgen we een drama!
Hij heeft trouwens ook nog 5 spenen in zijn bed, en 1 in de mond! Die andere vijf moet ik elke avond tellen en op een rijtje aan zijn voeteneinde leggen. Vervolgens moeten alle knuffels het muziekdoosje aan doen, haha! Het ritueel word steeds uitgebreider!

Groetjes Anouk

ik denk dat ikw eet wat jij bedoeld rico heeft ook een kussentje met een poohbeer hoofd erop niet als afdruk maar er zit echt zo’n kop aanvast
die kun je ook met klittenband oid aan de spijlen vastmaken heel maf zo’n ding. maar ik weet niet of dat is wat jij ook bedoeld? Rico heeft die ook es zijn bed in getrokken. het is gewatteerd dus het mag niet voordat ze 2 zijn idd ivm verstikkingsgevaar.

Maar Rico ligt nu altijd op zijn knuffels te slapen met zijn hoofdje, dus ik het cb bellen of dit een teken is dat hij meer steun nodig heeft in zijn nek maar dat ik wel twijfelde ALS het een teken was, of het mocht ivm zijn KISS.
ze heeft me doorverwezen om het aan de manueel therapeut te vragen want ze zei dat het idd een teken is dat ze steun nodig hebben en daar ook behoefte aan hebben om met hun hoofd ergens op te liggen…snapje? maargoed ik moet volgende week de manueel therapeut nog bellen om te vragen of hij een kussentje mag als hij 2 is.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker