Knuffef beer kwijt

hallo,

mijn dochtertje van drie jaar oud is afgelopen woensdag 27 september op Weert kermis (limburg) haar lievelingsbeer verloren.

Hij ziet er als volgt uit. Hij is ongeveer 40 cm lang, Het is een slappe beer de kleur is licht beige wit. Zijn ogen, neus en mond zijn erop geborduurd, gestikt. De binnenkant van zijn oren, handen en voeten zijn licht beige bruin. zijn nek is erg dun van het vasthouden. Het is een lieve knuffelbeer die heel zacht is.

We hebben het vermoeden dat beer de beentjes heeft genomen in de buurt van het bassin. We hebben samen met hem nog naar het vuurwerk gekeken . Beer gaat altijd mee slapen want zonder beer kan ze niet. De volgende dag is ze naar haar opa en oma gegaan met beer dacht ik, en s'middags kreeg ik een telefoontje op mijn werk of de beer nog thuis wa,s alles doorzocht maar niets kunnen vinden. Ik als mama ben erg verdrietig en ik ben radeloos wat ik moet doen. We hebben overal gezocht en bij mensen aangebeld maar tot heden nog helemaal niets.

Misschien via deze weg dat mensen mij kunnen helpen!!

Wie zou ons kunnen helpen of kunnen vertellen waar beer is of wat met hem gebeurd is? Ik weet dat het geen goed moment is om iets op een kermis te verliezen maar we kunnen eigenlijk niet zonder de beer. Ik hoop dat we hem nog vinden! We missen hem.

zoals ik had geschreven heeft de beer geen geborduurde neus maar heeft een licht beige bruine neus.  zijn handjes zijn dezelfde kleur als zijn lichaampje.

wie kan mij helpen de beer terug te vinden.