Knoeien tijdens fles drinken

Hoi

onze dochter knoeit heel erg tijdens het fles drinken en dan voornamelijk langs de mondhoeken. we hebben de difraxfles (breed) en in het begin ging dat heel goed, zonder te knoeien. Maar langzamerhand (onderhand al wel een week of 6 of zo) knoeit ze steeds. Ik heb een spuugdoekje onder haar kin liggen (dubbel geslagen) en nog is haar shirtje nat. Heeft iemand tips? Zou het kunnen komen doordat de speen te breed is?

Mocht er iemand tips hebben, graag, voordat ik weer van alles aanschaf.

Groetjes,
Petra

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Drinkt ze misschien gulzig? Dat ze het niet snel genoeg wegslikt voor ze de volgende slok neemt?

Ik heb hetzelfde probleem met Jessey gehad, ook met difrax. Ik ben toen over gestapt op Avent, en daarmee was het goed, geen geknoei en evengoed ook geen last van krampjes!

Groetjes Anouk

Zou het te hard gaan, dat ze het niet aankan en dat het er dus langs gaat?
Als je nou de onderkant van de fles wat steviger dicht draait? Ik heb zelf de smalle flessen van difrax?
Misschien valt dat uit te proberen, …

hoi,
wij gebruiken sinds dat amy van de borstvoeding af is, de dentalspeen van difrax (smalle fles) en dan medium voor melk en L voor pap.
We zijn gewoon begonnen met de small.
Amy was heel gulzig en had sterke zuigkracht. De brede normale speen en fles van difrax gaat hier ook met vreselijk knoeien. Het lijkt alsof ze het dan weer niet aan kan.
liefs Annelies

Vanavond de smalle fles met de S-speen geprobeerd. Knoeien was gelukkig een stuk minder, maar nu deed ze 25 min over de fles en was deze nog niet leeg (en zij wel helemaal uitgeput). Dus deze fles is wel beter, maar nu nog een goede speen vinden. Volgens mij heb ik ook nog ergens de 1-2-3 speen voor de smalle fles liggen, moet ik die maar even proberen!

Lilypie Second Birthday tickers

wij zijn sinds 1,5 mnd van de Smalle speen naar de Medium gegaan voor melk ook omdat Amy al uitgeput was voordat de fles leeg was.
misschien een id