Knoddie heeft een zoon

quote:
dames!!! ik heb het heugelijk nieuws aan te kondigen dat onze zoon geboren is op zondag 25 november om 2 voor 5 savonds met een dikke 3kilo940 en 51 cm het was een redelijk lange bevalling zo een 17uren maar alles is in orde en mama en papa zijn overgelukkig! meerdere details volgen maar hij heeft honger zoen

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

Van harte gefeliciteerd Nikky en thierry natuurlijk ook ! een mooi gewicht en lengte! geniet van hem!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon

Groetjes Marianne mama van Ruben

Jaaaaaaaaaa Gefeliciteerd, ga maar lekker genieten van dit heerlijke wonder, wij wachten wel even.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

VAN HARTE GEFELICITEERD ET JULLIE ZOON!!!

geniet maar lekker van jullie wondertje!!

groetjes GYtha

hihi allemaal hartelijk bedankt!!
ben zo blij maar o zo moe!
de borstvoeding begint goed te lukken maar hij heeft zo zijn vaste uren nog niet en dat is wel lastig vooral snachts!
ja en dan nu de bevalling:
zaterdag morgen begon ik zo heel veel pijn te krijgen en rond 4 uur in de namiddag beginnen timen en snachts om 12u30 binnen gegaan op materniteit had al 3cm opening!
maar er kwam maar geen schot in de zaak heel de nacht aan de monitor gelegen en mijn ventje naast mij! hij was zo moe dat hij beetje in slaap was gevallen. dan, de vroedvrouw beslist om mij naar de arbeidskamer te brengen om lekker in het bubbelbad te zitten en wonder boven wonder had ineens 8cm maar viel dan weer stil ze hebben dan maar mijn vliezen gebroken maar onze kleine spruit had blijkbaar geen zin om er uit t ekomen want hij wou niet zakken! heb dan zo afgezien omdat mijn weeën zo rap op elkaar kwamen dat de gynaecoloog zelf beslist heeft om een epidurale te geven heb dan wel een beetje kunnen slapen (zalig!!!) al heel de dag niet gegeten of geslapen dan kunnen een paar uurtjes slaap zo een deug doen! dan uiteindelijk de bevalling zelf de kleine was nog altijd niet ingedaald dus … pijnlijk! hij lag ook een beetje verkeerd het was een sterrenkijkertje en met dat zijn gewicht ook al serieus was de vroedvrouw op mij en met de zuignap en veel druk is hij er dan om 2 voor 5 uitgekomen!!!
had wel geluk want het was kantje boordje voor spoedkeizersnede maar kijk we hebben het geluk gehad!

en dan met een trotse mama en een nog trotsere papa danken wij jullie voor de gelukwensen

Heel veel geluk!

Groetekes, Sje

Gefeliciteerd met je zoontje! Heel veel geluk!

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON
Heel veel geluk
Ene mocht je een leuke foto hebben vinden wij dat natuurlijk helemaal niet erg om naar jullie nieuwe spruit te kijken

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

gefeliciteerddddddddddddddddd met jullie zoon

geniet van je kraamtijd

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Weten we nu al hoe het manneke heet ?

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

van harte gefeliciteerd!!! heerlijk genieten
en lekker uitrusten

gr Tries

Asje voor op je vraag te beantwoorden hij noemt tibo!

euhm vraagje hoe zet je hier een foto bij?

9 maanden banner

dan heb ik nog een vraagje
ik geef nu al een week borstvoeding maar zou snachts graag flessen geven zou hij daardoor beter slapen?

9 maanden banner

Hoi Nikky,

ik heb ff niet op de site gekregen en zie nu het heugelijke nieuws.
Hartelijk gefeliciteerd met Tibo, ik hoop dat alles goed gaat en je al een beetje aan het herstellen bent.

Groetjes,
Inge

hoihoi
eindelijk weer eens eventjes tijd om telaten weten hoe het gaat
alles is in orde wel vermoeiender dan ik dacht!
de borstvoeding begint eindelijk te lukken maar snachts blijft hij toch een beetje lastig! hij slaapt alleen maar als hij tussen ons ligt! morgen de eerste dag dat ik alleen ben thierry moet morgen terug gaan werken en kzie dat niet zo zitten
maarja
allemaal hartelijk bedankt voor de gelukwensen
zoen

9 maanden banner