Knobbeltjes....?

1. Hoi moeders even een vraagje voordat ik in paniek (weer) de dokter bel.
    Ik was m’n baby aan het borstvoeden en voelde toen beweegbare knobbeltjes op haar hoofdje, aan allebei de kanten één, ik heb het met 2 vaders erover gehad en die zeiden dat dat normaal is bij baby’s nu vraag ik me af of ik dat kan vertrouwen, ze zeiden namelijk allebei dat t kwam doordat ze veel ligt.

2. Ik was haar net aan het verschonen en zag (best duidelijk) dat haar kliertjes in de liezen opgezet zijn, rechts meer dan links, ze heeft geen koorts en ze komt niet ziek over, ze reageert normaal en slaapt niet meer dan anders en eet ook normaal, ook zijn haar kliertjes in de hals niet opgezwollen, kan iemand mij vertellen of dat normaal is bij baby’s. Ze is nu 10 weken oud. B.v.d een (over) bezorgde moeder

Hoi Mommy2007,

Weet je zeker dat het in de lies de kliertjes zijn? Kan ook een liesbreukje zijn namelijk. Niks ernstigs, maar als het zo is, moet het wel verholpen worden. Misschien voor de zekerheid contact opnemen met de huisarts morgen. Kun je het meteen navragen van die knobbeltjes.

Groetekes, Sje

Ik zou voor de zekerheid toch de huisarts even bellen.
Je kunt beter een keer teveel bellen als te weinig.
En neemt de onzekerheid ook weg.

groetjes gytha

hoi,

hee herkenbaar want mijn zoontje heeft ook van diezelfde knobbeltjes op zijn achterhoofdje dus ik ga er vanuit dat het geheel onschuldig is?!

gr diana

ja ik denk dat het adertjes o.i.d zijn of vetbobbeltjes ofzo ze worden ook niet groter en zitten precies op de zelfde plek aan beide kanten van het hoofd op oor hoogte, is dat bij jou ook??

die in haar liesjes was ook niks ik had de dokter gebeld en ik moest erop letten of ze (ook op t hoofd) groter werden, zo niet niks aan de hand en die in haar liesjes zijn weg

Gewijzigd door - mommy2007 op 03 Jan 2008 20:18:22

hoi

ja hoor ze zitten op dezelfde plek en de een is meer te voelen dan de andere.
ik moet morgen naar toch naar de huisarts dus ik vraag gewoon even maar zal wel wat onschuldigs zijn

gr diana

oh wil je me dan gelijk hier vertellen wat jouw dokter zei? ik had namelijk de assistente aan de foon die weten ook niet alles natuurlijk kus Mandy

Hoi

Ik ben vergeten te vragen over die knobbeltjes maar moet toch nog naar het cb dus dan vraag ik daar wel even.

gr diana

Hoi,

niks om je zorgen over te maken,kijk hier maar eens dan zul je lezen dat veel babies dit hebben.
http://www.babybrabbel.net/messages.php?f=bbt&tp=7&th=26289&t=1184181283

gr diana

ik wist ook iegenlijk wel dat t niks was maar ja toch wilde ik weten of er meer baby’s dat hebben, ja dus hahaha voor niks zorgen gemaakt, bedankt voor de link…