KNO / Jurian

Mini - boy
Heel toevallig is Nayaro net 2 weken geleden geholpen aan zijn neusamandelen & buisjes.
Misschien herinneren jy & de dames mijn topic nog over dat Nayaro zovaak ziek is, en we dus uiteindelijk doorgestuurd waren & pufjes kregen voor hem!
Nu dus geopereerd!
( heb jullie niet kunnen informeren door de drukte omtrent onze verhuizing, baalde ik goed van
Nayaro heeft namelijk een SPOED - operatie gehad.)
Maargoed, ik kan je vertellen dat het erg heftig is hoor, het is echt niet niks, die narcose en alles er om heen!
Ik wil je echt niet bang maken, maar kwil je wel goed voorbereiden.
Nayaro zat wel degelijk onder het bloed, er kwam ook nog een hele golf bloed uit zn mondje & neusje, & toen hij van de OK afkwam lag hij aan een zuurstof apparaat, wat me helemaal niet wat verteld! Ik schrok daar dus enorm van!
Het blijkt allemaal gebruikelijk te zijn, maar ik had het graag even van te voren willen weten!

Ook vond ik het heel heftig om Nayaro onder narcose te zien gaan. En vervolgens zonder pardon weg gestuurd te worden, want hij sliep al!
Ja, het is toch allemaal heel bizar bij zo’n kleintje hoor , Nayaro was het mondkapje dan wel wat gewend door zyn pufjes/kindermasker, hij bleef dus heel rustig!
Ik kan jullie nu ook meteen mededelen in dit topic:
Nayaro, ons kleine toppertje was dus sterker dan de hoeveel narcose die ze voor hem klaar hadden gezet! Hij viel niet in slaap, dit vond ik eng! En de zuster vonden dit ook heel raar, dus gooide ze dat spul maar wat omhoog!
Maar als ik er nu over na denk, jeetje zo klein & dan sterker dan de narcose! Wat een klein vechtertje heb ik dan!

Vaak zeggen ze ; hoe ze erin gaan, zo komen ze er ook uit!
Dit ging voor Nayaro niet op, ik hoorde hem op de OK helemaal uit zn dak gaan, en hij was zo overstuur, hij heeft niet overdreven 2 uurtjes bij mij op mn schoot gezeten, en alleen maar heel erg gehuild gepaard met kleine pijnschuiten!
Daarna ging het redelijk snel weer beter, en speelde hij weer op de kamer.

Ik heb Nayaro ook regelrecht vanuit zn bedje, aangekleed (joggingpak) & in de auto, zodat hij geen kans had om om eten te vragen!

Nou, khoop echt dat het met Jurian natuurlijk beter gaat na de operatie!
En dat hij er ECHT van opknapt!

Wij staan hier voor een raadsel namelijk, Nayaro is in de afgelopen 2 weken namelijk alweer enorm ziek geweest zelfs koorstuipen! Ik was zooooooo bang, , en blijft de flinke groene snottebel houden!
Onderzoeken gaan door voor hem . . want ze begrijpen het ook niet!
Verder vond ik wel dat Nayaro van de operatie snel hersteld is, hij heeft het super goed gedaan, wel bleven zijn oortjes dagenlang bloeden! Maar dat scheen te komen door de ernst van de toestand in zn oortjes! Niet voor niks, een spoedje dus!
En indd ook wij merken hier dat de spraakontwikkeling hierdoor toch wat anders / trager in ontwikkeling is!
Dat papa gebeuren is hier precies zo!

Succes, als je vragen hebt, dan hoor ik het nog wel!
Bij mij zit alles nog heel vers in me geheugen!
En het komt best allemaal goed hoor, maar je kan maar beter wel goed voorbereid zijn , kwerd namelijk heel emotioneel door het gebeuren omdat ik niet wist wat me te wachten stond!

Nayaro - Danil / 14 September 2008

@Mini-boy, ijs eten en toetjes is ook bij neusamandelen. Onze jongste heeft de keelamandelen nog.

Wat dat bloed betreft: bij het plaatsen van de buisjes geen bloed, bij de neusamandel komt er wat bloed uit het neusje maar na het uurtje slapen is dat bloeden voorbij.

@Preciousbaby, wat vervelend dat jij het als zo’n spookverhaal ervaren hebt. Zo zie je maar dat iedereen het anders ervaart.

Ik vond het super meevallen met allebei onze dames. Die lieten zich heel rustig onder narcose brengen en kwamen er ook goed weer uit. Wij vonden het echt heel erg meevallen allemaal.

Misschien verschilt het ook per ziekenhuis. Hier waren ze erg lief voor ons en erg begripvol.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 26 Feb 2010 23:11:54

Preciousbaby: ah meis toch… dat is echt een naar verhaal. Goed dat je het me toch vertel want ik wil gewoon heel goed voorbereid zijn. In het ziekenhuis leggen ze het ook wel uit, en zijn ze tot nu toe erg lief. Maar het is voor hen ook ongeveer routine werk en lopende band werk … wel gaf de arts aan dat hij dit zelf niet zo zag hij zei ‘het is en blijft een ingreep’. Dit gaf me een goed gevoel … hij begreep mij dus ook volkomen.

Over dat bloed was een vraag nav papa. Hij is mega bang voor bloed gaat hierbij dus ook echt plat. Vandaar dat ik denk even vooraf vragen en zorgen dat papa op een stoel zit zodat ik mijn armen vrij heb voor mij kleinste mannetje

haha, tja dat kan ook ja dat het papa is die bang is voor bloed,
he maar meid alles komt goed echt waar!
het is gewoon eng dat is logisch maar jij slaat je erdoorheen samen met je man!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Lief Inge… Samen met JULLIE en manlief kom ik er wel doorheen

je bent een lieverd!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker