Kno dylan

nou ben vandaag met dylan naar de kno arts geweest.hij had in 2 weken tijd een oorontsteking dus kreeg gelijk een verwijs kaart.nou dylan hoef geen buisjes gelukkig,gehoortest was ook goed,alleen zijn neus amandel is zo groot dat het drukt op zijn oren,en vandaar die oorontstekingen.

dus nu gaat voor de 2e keer zijn neus amandel eruit en dat gebeuren op 18-12-2002 en dag na zijn zus haar verjaardag.
hij weet van niets want het is al een zenuw kind als er wat gaat gebeuren dan is hij een week ziek,misselijk omdat hij zich te druk maakt.

om half 8 smorgens al melden dus als alles goed verloopt is hij smiddags weer thuis.

groetjes bianca

Heel verstandig, vertel nog maar niks dan.
Dat komt wel.
Wel vervelend he als die kinderen naar het ziekenhuis moeten.

Sterkte hoor.

Groetjes Miriam

Beter hoor Bianca, oorontsteking is zo erg ik weet er alles van doet echt heel zeer.

sterkte en Dylan laat je lekker verwennen hoor

Liefs Tries

och arme kleine grote man! Nee bianca ik zou hem ook niets vertellen ruim van te voren alleen moet je dan wel uitkijken op Kaitlin’s verjaardag dat niemand het er per ongeluk erover heeft, maar ik neem aan dat ie het dan al wel weet

Kussies

ps is ie dan wel weer opgeknapt op zijn eigen verjaardag??

Kussies

ach, wat sneu! maar hopelijk knapt hij er wel van op! liefs, corrine

Dus hij gaat weer? He bah zeg, maar ja, anders heeft ie telkens oorontstekingen, dus maar beter zo dan. En wat Kim zegt, klopt wel natuurlijk: pas op dat niemand het verteld op die verjaardag. Nou sterkte alvast (tegen die tijd, vertel je het nog wel eens toch?).

liefs van Monique

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

bedankt vast vor jullie reactie.

kim ja hij is opgeknapt met zijn verjaardag
meestal zijn ze 2 tot 3 dagen ff van slag.

en degene die het weten,weten ook dat ze niets moeten zeggen.

op weg naar het z-huis vertel ik het,misschien klinkt dat hard maar ja anders slaap ik die nacht ook niet,en op de dag van de ingreep is het toch al soort stress.en dan wil ik wel uitgerust zijn

groetjes bianca

Ik zou het ook zo doen, je bent zelf al bezorgd genoeg. Kinderen kunnen zo van streek raken.

Veel success

Marty

Nou, ik sluit me aan bij de rest.
En héél veel succes gewenst !

Groetjes, Bianca (mamma van Stephan)

nou vanmiddag moet ik met dylan naar de slaap dokter pfffffffff

best wel moeilijk want hij zal wel gaan vragen van wanneer en hoe
maar ja we kunnen wel zeggen dylan na je zus der verjaardag maarja we zijn dan bang
dat alle aandacht naar dylan gaat ipv naar kaitlyn en die is tenslotte jarig.

dus we zeggen gewoon binnenkort of als je vakantie heb.
wist net dat ik er zoveel moeite mee zou hebben,maar toch is het zo.

ga me zo ook maar ff uitleven met schonmaken misschien dat ik de gedachte ff opzij kan zetten.

zal als we terug zijn wel ff neer zetten hoe het gegaan is

groetjes bianca

hij werd ineens heel nerveus en ging toch vragen van wanneer dan en moet het ik wil niet dat kwam eruit zijn mondje echt zielig hoor.

we hebben maar gezegd over 2 weken word je geholpen,heb gelukkig nog geen benul van tijd en de dagen.

maar toen ze lieten zien van het prikje en het kapje moest hij accuut naar de wc dat vond hij mar niets.

tenslotte heb hij voor het kapje gekozen

het is nu afwachten want er heerst waterpokken op school de arts zij dat als het weekend nog niets te zien is dat hij het onloopt dus we wachten af.

groetjes bianca

Gewijzigd door - bianca4 op 12 Dec 2002 23:04:14

Och wat zielig toch.
Heel veel sterkte ermee, valt allemaal niet mee.

Groetjes Miriam