Sanne knarsetand de laatste tijd zo erg. Ik wordt daar zo raar van zo’n vreselijk geluid. Wat kan ik daar in vredesnaam aan doen? Oordopjes?
Iemand tips?
Groetjes Carolien
Sanne knarsetand de laatste tijd zo erg. Ik wordt daar zo raar van zo’n vreselijk geluid. Wat kan ik daar in vredesnaam aan doen? Oordopjes?
Iemand tips?
Groetjes Carolien
Morgan doet het als er iets doorkomt. Meer dan zeggen dat het niet mag kun je niet doen want niks helpt. Ja oordopjes voor jezelf misschien maar meer ook niet.
Groetjes,
Michèle
Jada doet het ook, als ze bijna in slaap valt en tanden of kiezen krijgt!
Geen idee wat je hier aan kan doen, maar ze doet het niet als ze wakker is!
toevallig, rico heeft er de laatste week ook last van
ofja IK heb er de laatste week last van,
hij knarst ook heel erg en vooral als ik hem ergens weghaal waar hij niet moet zijn hij is ook met zn laatste kiesjes bezig misschien dat het ook wel daarmee te maken heeft
Ja hoor, net gekeken en ze krijgt eindelijk haar laatste tandjes door. 2 mega bobbels. Nooit gezien, zal dus hier hopelijk aan liggen. Dan hoop ik dat de laatste kiezen en de hoektanden ook gauw doorkomen.
Die kiezen waren echt een ramp elke dag om 5 uur 5.30 uur wakker. Sinds deze door zijn wordt ze weer op een “normale” tijd wakker (6.30). ZE at hier wel goed mee. Nu die laatste tandjes doorkomen is het eten weer bagger. Dus daar ligt het aan. Wat kun je als moeder toch soms onzeker zijn. Soms heb je even bevestiging nodig van jullie medemoeders.
Groetjes Carolien
Joey doet het ook geregeld, ik wou dat ik er iets tegen kon doen… Hoe meer ik waarschuw, hoe harder hij om dat knarsende geluid moet lachen… en ik krijg kippenvel van dat nare geluid…
hier ook hoor gewoon in zijn slaap maar volgens pappa doet mamma het ook in der slaap hahaha
groetjes wendy
Hier op het moment een en al knarsen hopelijk is alles snel door en slaapt iedereen hier weer gewoon hele nachten.
Groetjes,
Michèle
Ja, vreselijk geluid. Overdag van Nick en snachts van papa. Ik heb snachts dus doppen in voor snurken en knarsentanden…
Maar goed om te weten dat het eventueel te maken heeft met tanden doorkrijgen.
Groetjes Bianca
@Michèle, wordt Morgan nog steeds zo vroeg wakker? Sanne heeft een week of 2 weer lekker geslapen tot 6.30. En zelfs in het weekend weer tot 7 uur 7.30. Haar 4 kiezen zijn door. Maar gisteren en vanochtend was het weer 5.30. Ik weet dat die hoektanden ook nog moeten komen. Ik wordt hier echt zo zat van. Op de KDV zeiden ze ook al overal waar je Sanne ziet kauwt ze op iets.
Wachten op de zomertijd. Die meid heeft volgens mij geen wintertijd gehad. Zul je net zien dat die laatste kiezen komende winter komen.
Knarsetanden is iets minder geworden, haar laatste tandje onder zijn eindelijk door.
Groetjes Carolien
Zie mijn topic bij wist je dat… Het is een ramp. Ze slaapt laat en wordt bagger vroeg wakker. Het heeft geloof ik nog geen week geduurd dat ze ‘normale tijden’ wakker werd. En hier inderdaad ook 4 kiezen door en er komen zo ie zo boven twee hoektanden achteraan. Onder mag ik niet kijken.
Groetjes,
Michèle
Als ik Sanne er ook uit haal 's ochtend kruipt ze helemaal tegen me aan zo van ik wil nog verder slapen maar lukt niet. En begint vervolgens te huilen.
We leven dus met elkaar mee. En het is wel fijn (niet rot bedoeld) dat jullie in dezelfde situatie zitten. Geeft toch steun op een bepaalde manier.
Groetjes Carolien
Ja zeker. Enne morgan huilt helemaal niet die begint alleen maar op en neer te springen van hoi hoi hoi ik mag eruit. Ging ze maar huilen dan huilde ze zich misschien nog in slaap.
Groetjes,
Michèle
Daar denk ik dan weer anders over. Sanne huilt zichzelf echt niet meer in slaap hoor. Het is niet leuk wakker worden met gehuil. Dan heb ik liever gebrabbel en zang.
Ach ja, het is ook nooit goed.
Ja oke das ook wel weer zo als ze niet meer gaat slapen heb je er ook niks aan nee. Maar ja dit is ook niks hoor. Het is niet dat ze niet gezellig is, maar zo weinig slaap kan toch ook niet goed zijn voor zo’n ukkie.
Groetjes,
Michèle