Brrrrrrrrrrrrrrrrrr Eva is telkens aan het knarsetanden en ik vind het meer meer meer meer meer dan afschuwelijk, zelfs als ik er alleen al aan denk krijg ik overal kippevel. Gaat dit over??? Is t normaal?? Helppppp
Groetjes, Els
Brrrrrrrrrrrrrrrrrr Eva is telkens aan het knarsetanden en ik vind het meer meer meer meer meer dan afschuwelijk, zelfs als ik er alleen al aan denk krijg ik overal kippevel. Gaat dit over??? Is t normaal?? Helppppp
Groetjes, Els
tis wat vroeg want zo veel tanden heeft ze nog niet hahaha, maar ja het gaat over… het beste wat ze altijd zeggen is geen aandacht aanbesteden…
succes Tries
hoi, ook tobias heeft dat gedaan. vanaf dat hij tandjes kreeg tot ongeveer 12 maanden. het is nu echt over. ik kon er ook echt niet tegen. krijg er ook de bibbers van.
gr gina
ja hoor heel normaal en ook bij mij nu de rillingen.
kaitlyn doet het ook en het ergste doet ze het als ze nieuwe tandjes krijg.
ook ik besteed er geen aandacht aan,het gaat over hoor.
groetjes bianca
Ik ga ze morgen halen, brrr wat een rotgeluid dat geknars, vandaag bijna niet gehoord ik stop gelijk een bijtring in dr giecheltje als ze gaat knarsen, ook een oplossing hihihi
Hallo,
Ik herken het helemaal. Mijn dochter doet dit ook. Ze heeft zo van die periodes…ik dacht dat het misschien een vorm van stress was, maar weer anderen zeggen dat het te maken heeft met nog evt doorkomende tanden. Haar hoektanden zijn namelijk nog niet helemaal gezakt, dus ja…het blijft gissen bij die kleintjes. Ik ga er ook maar vanuit dat het weer over gaat.
Groetjes Nicole
[img]http://b2.lilypie.com/VAefp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />