Knarsen

Ik zag dat Jurian van 2 tanden het bovenste glazuur eraf heeft geknarst. Toen ik ontdekte dat het eraf was dacht ik … waar kan dat door komen… en nu hoor ik hem regelmatig knarsen met zijn tanden over elkaar…

Kan dit kwaad? Zijn er tips / ideeen om het af te leren?

bij mijn topic kreeg ik ook geen tips mini_boy;P komt schijnbaar niet zo veel voor. bij dylano is het er nog niet af gelukkig maar hij knarst wel brrrrr. Misschien tandarts bellen of het kwaad kan

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

oh dom… had jij al topic hierover? 14 juni moet ik naar het cb / en 27 juni pas naar de tandarts (voor mezelf) dus wacht dat nog maar even af… Maar was benieuwd of iemand er ervaring mee had…

jah ik had de topic omdat ik het zo’n vreselijk geluid vindt en hij deed het in de box de laatste tijd hoor ik het niet meer dus weet niet of hij het nog doet misschien in bed. MIjn dochter doet het ook al heel der leven maar is geen glazuur af, Maar ook die doet het in der slaap.

Groetjes Michelle

Jurian heeft stukje van zijn tand lijkt het… is gewoon doffer… maar of het echt dat glazuur is dat eraf is??

Ik kan het me bijna niet voorstellen want zo snel gaat er dat niet af lijkt mij, dan zou het bij madelon er helemaal af moeten zijn, nu weet ik niet of het op melktandjes er sneller af is want die zijn niet zo sterk als het volwassengebit volgens mij. maar zij doet het ook al vanaf kleins af aan, dus ook al bij haar melkgebit maar heb er nooit iets aan gezien. maar als je bij de tandarts bent gewoon ff vragen

Groetjes Michelle

misschien zijn het dan gewoon vlekjes op zijn tanden die andere kleur zijn. Heb pas gelezen dat als je teveel tandpaste gebruik je hier ook vlekjes van kan krijgen op de tanden… mmm zou dat het zijn!?

Is dat zo dan mag ik ook wle minder tandpasta gebruiken volgens mij, maar wat is een normale hoeveelheid op een babytandenborstel? geen idee

Groetjes Michelle

hoi
over tandenknarsen weet ik niks.
Die vlekjes, die heb ik zelf, komt door te veel fuoride, daar kan hij nu onmogelijk al last van hebben… vroeger kregen we van die fluoride pilletjes, daar is het van gekomen, dus vooral niet stoppen met tanden poetsen

succes! Gidget

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Was ik ook niet van plan

Groetjes Michelle

@michelle: de tandpasta die je op de borstel doet moet ongeveer lijken op het formaat van een doperwt. Dus een klein bolletje.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

owwwwwwww dan heb ik de goede hoeveelheid

Groetjes Michelle

komen vanzelf en als de eerste door is gaat het snel vindt ik dylano heeft er nu al 6

Groetjes Michelle

bij rico komen er nu 2 tegelijkertijd door, zn rechter snijtand en rechter voortand.
ook best bizar
OH en de enigste die hier knarstand dat ben ik in mn slaap…blijkbaar

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

puck knarst ook, oorverdovend hard. zelf doe ik het ook. tandarts geeft aan dat er niets aan te doen is…

@Scottie: die tanden komen vanzelf. Zitten er al wel bobbels? Erik heeft er twee sinds hij zeven maanden is en er zijn nu vier bijgekomen de afgelopen maanden. Heeft nu drie ondertanden en drie bovenin.

Groetjes!

Iets scherps is een tandje! Kan je het niet zien? Spannend! Straks mag ook jij eindelijk gaan poetsen, haha.

Groetjes!