Knappe Moekie

Moekie ( Evianne dus ) gaat al vanaf oudjaarsdag keurig op het potje ( 1 dag 2x mis gegaan ). Alleen die grote boodschap zag ze niet zitten, ze vroeg eerst om een luier dan whahahaha dus ze wist het wel. Maar vandaag heeft ze dr boodschappie keurig op het potje gedaan voor het eerst. Of het nou kwam omdat oma hier was weet ik niet, maar we zijn heeeeel trots op ons meiske

Wow Evianne, dat is even super goed van jou zeg!!!
Echt een hele grote meid wordt je al

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

hey wat goed zeg!!! raar he dat ze het ineens wel doen! had er hier ook zo eentje! ondertussen is hij al zo ver gevorderd dat eender waar ik ben een toilet kan gaan opzoeken!! hij vindt het door spoelen dan ook zo geweldig! dus evianne nog eventjes en dan mag je op elk toilet lekker gaan doorspoelen! goed gedaan hoor lieverd!!!

liefs jessica, &

heeeeeeeee grote meid,knap hoor ga zo door laat mama maar groeien van trots

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Wat goed van je evianne, je moeder kan trots op jou zijn.

groetjes Yvonne

http://www.babybrabbel.nl/dynban/9maandenbanner/1141340400/5/255/243/204/1.png[/img]

hey evianne, grote meid hoor!
heel goed van je.

groetjes christa mama van diantha

Heeft ze er ook een krantje bij??

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

whooooo wat goed van je Evianne
Grote meid hoor

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Knappe meid hoor! ga zo door.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Hiep hoera voor Evianne!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Nope geen krantje, wij zijn niet zo gezellie op het toillet whahahahaha

Maar voor de rest wel gezellig, dacht ik zo!

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

Whaaaaaaaaahahaha ja dat hoop ik toch wel joh.

Ja joh, zelfs naar de psz zonder luier aan. Wel droge kleertjes meegenomen voor het geval dat ze het te druk had en vergat. Ook dr stickerboekje mee, maar niks gedaan op school. Whahahaha volgens de juf kwam dat heel vaak voor dat kinderen juist op school in het begin niks doen en het gewoon ophouden.

goed zo meid ga zo door

katinka

hey, wat fijn evianne,
lekker zonder luier. veel fijner zo.
grote meid hoor, mama zal wel trots op je zijn!

groetjes christa mama van diantha