britt is nog geen jaar ze is in 2006 geboren hoe kan dat dat dat ding dat aan geeft

Gewijzigd door - Asje op 22 Apr 2007 10:17:52
britt is nog geen jaar ze is in 2006 geboren hoe kan dat dat dat ding dat aan geeft

Gewijzigd door - Asje op 22 Apr 2007 10:17:52
Zo is hij goed.
Dit is de code die je in je profeel neer moet zetten
[img]http://www.zwangerschapspagina.nl/leeftijdbanner/leeftijd/7236/baby.png[/img]
Let op !!! Wel even het sterretjes uit de voorste en achterste img code weghalen !!!

Gewijzigd door - Asje op 22 Apr 2007 10:04:43
Gewijzigd door - Asje op 22 Apr 2007 10:19:18
hey asje bedankt voor de hulp maar de datem komt niet uir ze is geboren op 06-07-2006 en dan komt er uit dat ze al een jaar en een paar maand is dat is het gekke er van hoe kan ik dit anders doen probeer jij ook maar eens met die datum
Geprobeerd, volgens mij kloppen deze hierboven nu wel ( heb de linken veranderd). Ik heb de datum gebruikt die je hierboven invoerde, pakte hij m wel. Ik denk dat je toch ergens iets fout ingevuld hebt.

Gewijzigd door - Asje op 22 Apr 2007 10:08:23
hey goed man hoe kan dat dan dat het bij mij niet lukt het is alleen britt met twee t en hoe kan ik hem opslaan als handtakening in mijn profiel dan
bedankt hoor nu is ie goed ik snap niet dat mij het niet lukt maar wil hem graag bij mijn profiel bij handtekening plaatsen weet jij dan ook hoe dat moet kan hem niet kopieeren
Je kopieert de link hierboven, gaat naar je profiel, dan plak je deze link in het vakje handtekening en haalt er alleen eventjes de sterretjes uit in de voorste en achterste img codes. Daarna opslaan helemaal onderaan kiezen en voilla, je banner staat er bij elk berichtje automatisch bij.

Waarom kun je de link niet kopieren dan ? Dat is die wat ik een stukje hierboven geplaatst heb.

Ik heb je nieuwe topic verwijderd over je banner, hou het in deze topic want anders hebben we dadelijk allemaal nieuwe topics over banners. ( had er gisteren ook al eentje weg gehaald nl )

zo nu moet hij goed zijn hehe
http://www.zwangerschapspagina.nl/leeftijdbanner/leeftijd/7236/baby.png
nou sorry dat wil niet laat maar hoe die stome banner n iet meer
Gewijzigd door - britt op 22 Apr 2007 11:54:37