Klopt iets niet in mijn lijf.(pil vergeten update)

quote:
Als ik 1 keer de pil vergeten ben, wat gelukkig zelden gebeurd. Dan lees ik altijd even de bijsluiter. Daarin staat precies wat ik moet doen als ik in de 1e week een keer vergeten ben, de 2e week, of de 3e week.

Groetjes,
Sandra

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/xJbmp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lbdf.lilypie.com/PYhYp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Pregnancy tickers” /></a>

Dat heb ik ook wel gedaan. Maar daar staat in dat je hem binnen 12 uur nog mag nemen en anders gewoon door moet gaan waar je was. Maar de menstruatie is in volle hevigheid (je weet hoe dat gaat 1e keer na je bevalling is net een nageboorte …) aan de gang. Dus ik stop nu toch want anders snapt mijn lichaam het straks ook niet meer…

Ja, kan me voorstellen dat je dan even stopt.

Kijk wel uit, want ik weet dan niet of je meteen de maand daarop weer beschermt bent.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

haha nou, ik had de dokter maar gebeld
want ik had vrijdag de laatste pil van de strip. zaterdag nacht kwam ik erachter dat ik niks in huis had qua maandverband dus zondag weer beginnen te slikken, doorbraakbloedingen. ik werd niet goed… dus de dokter gebeld.
nu oet ik deze hele strip gewoon afslikken omdat alles al zo extreem ontregeld is nu en daarna pas stopweek, ik kan in die stopweek wel of niet ongesteld worden, en ik kan ook bij de volgende strip weer een doorbraakbloeding krijgen maar DAARNA zou het weer normaal moeten werken oid…
we zien het wel.
@Sannn: ja een testje hihi… maar waarom dan doorbraakbloedingen. mijn lijf wil nie meer meewerken

ooh bah ik voel me hondsberoerd. en ik heb de hele tijd het gevoel alsof ik in huilen uit ga barsten.
Ik heb nog steeds doorbraakbloedingen. gisteren was het bijna weg en nou weer heel veel. ik ben echt zo misselijk en heb al 3 keer overgegeven. kan dit met het doorslikken van de pil te maken hebben? misselijk oke maar zo ziek ervan zijn? ik ben ook echt vermoeider dan normaal. en wat ik net zei over dat verdrietige gevoel of wat het dan ook mag zijn…het brand echt achter mijn ogen. rico zei ineens: wat mama wat. en ik zei ook schatje mama is niet fit. en heb hem een beker appelsap gegeven.
bij het inschenken werd ik weer zo misselijk en moest ik weer boven de wc hangen.
ik heb het ook ijskoud! lijkt wel griep maar vraag me dus af of dat het alleen is.

Nou, Inge, ik denk dat je een griepje er bovenop hebt gekregen, je weerstand zal wel even slecht zin door al dat hormonengedoe en daarnaast kunnen je emoties daar ook op reageren. Maar het overgeven en de vermoeidheid, volgens mij heerst het. Ik ben ook 2 dagen uit d erunning geweest. Moest er ook veel bij huilen, zal bij mij ook wel een hormonending zijn.

Neem even je rust en ik hoop dat je snel weer opknapt!

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

@ Inge
Onthoud even dat benzinepompen (met een kioskje erbij) ook maandverbandartikelen en tampons verkopen mocht je weer een keer niets in huis hebben. Dan maar een eurootje meer uitgeven dan je lichaam weer helemaal in de war gooien met die pillen

Ik denk dat je een virusje te pakken hebt. Ennuh, als ik ongesteld moet worden, heb ik ook altijd twee hele emo-dagen. Mijn man zegt dan altijd: oh, je moet weer ongesteld worden? En loopt dan gauw een blokje om haha. Maar goed, ik gebruik geen pil dus weet niet hoe ik zou zijn mét pil. En nee, geen pil om zwanger te kunnen worden. Ik slik geen pil omdat ik daar niet tegen kan… Heb er meerdere geprobeerd maar vloeide drie weken wel en één week niet (dit is de week na de stopweek). Dus die hormonentroep hoef ik niet meer in mijn lijf!

Succes en gewoon even goed uitzieken en de hormonen hun gang laten gaan…dus lekker huilen

@Freubeltje: ja ik kwam daar dus 3 dagen later achter en toen was het al te laat… maar ik houdt het vanaf nu in mijn achterhoofd natuurlijk

Vandaag ging het wel weer, tot een half uur geleden
extreem vermoeid ineens. maar rico is net wakker (hij lag er later in omdat we naar de puppycursus moesten en hij bij de oppas was) dus we gaan zo even lekker 3 kwartiertjes naar buiten en dan moet ik een weekend tas inpakken omdat we naar opa en oma gaan morgen, dan nog koken en daarna rustig avondje met manlief op de bank!
hoofdpijn begon dus een half uur geleden ook ineens… en had meteen paracetamol genomen omdat ik al aanvoelde hoe laat het was. dan liever meteen dan wachten tot het op zijn hevigst is want dan werkt pcm niet meer bij mij.
Nog steeds doorbraakbloedingen terwijl als ik ongesteld was… het eergisteren al gestopt had moeten zijn. het is wel niet zoveel maar het blijft wel aanhouden. en elke keer als het stopt denk ik: he he…eindelijk. en dan begint het weer en dat merk ik ook meteen aan mijn lichaam helaas.

na het hele verhaal wat ik al vertelde… ging het allemaal prima. ik moet nog 5 pilletjes slikken en zit dan in de stopweek.
nu heb ik echter al een hoop rare dingen in mijn lijf opgemerkt die jullie (tenminste degene die het gevolgd hebben) wel weten, en dan die rare emoties enzo erbij.
nu heb ik sinds vandaag donkerbruine afscheiding gekregen, en steken binnen in mij…zeg maar.
iemand enig idee of dit nog normaal is? ik durf eigenlijk niet echt meer naar de dokter, zeker niet omdat mijn eigen huisarts weer niet aanwezig is morgen