ik heb altijd klontjes melk(friso confort) in de fles of ik moet al heel hard schudden ma dan heb ik weer heel veel schuim
??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
Klontjes of schuim?
Ik hbe geen ervaring met friso, maar eh maak je met watm of koud water aan?? Warm lost beter op natuurlijk.
Groetjes,
Michèle

ik gebruik ook friso comfort en je moet dit met gekookt water aanmaken.
dan heel hard schudden dit doe ik terwijl ik het afkoel onder de kraan.
Dan laat ik de fles nog even staan en verdwijnt het schuim.
Ik gebruik difrax flessen en die haalt het schuim er ook uit tijdens het drinken.
groetjes gytha

ja die flesen heb ik ook ze drink zo snel dat het schuim geen kans heeft om weg te trekken
ma zal het eens proberen om het wat langer te laten staan…
dankje!!
Stomme vraag misschien, maar is dat heel erg dan, als je baby bij het voeden schuim binnen krijgt? Bij ons zit er ook altijd wel iets schuim op, maar dat trekt wel weg als ze aan het drinken is. Bij het laatste beetje zit er dan nog schuim op maar meestal hoeft ze dan al niet meer…

schuim kan krapjes geven maar hier krijgt ze weinig schuim binnen omdat het schuim tijdens drinken weg is en als de fles leef is blijft het schuim gewoon achter.
met een vork friso comfort roeren werkt niet je krijgt de brokjes er echt niet uit. dus gewoon flink schudden
groetjes gytha

Drinken jullie kindjes die schuim dan op als je het toe zou laten? Joey begint heftig te protesteren als hij bij het schuim aangekomen is Hij mag het van mij hebben hoor, dan knalt hij er wel een echte mannenboer uit, maar hij wil het helemaal niet!
Ik vind trouwens dat de nutrion 2 erger schuimt dan 1, maar wij hebben forte, dus dat zou daar ook nog aan kunnen liggen… Want die moet je ook erg lang schudden.
Groetje Anouk
op verpakking van friso extra staat dat je eerst de helft van fles met kokend water moet doen, dan voeding, roeren( minstens 30 sec) en aanvullen met koud kraan water.
ikzelf gebruik altijd gewoon heet water uit kraan en doe dan braaf de rest van het ritueel…
groetjes!!
karin

ivm bacterien etc aan te raden om koud water uit de kraan te koken of op te warmen in magnetron.

kailani krijgt barluducwater en dan warmen in de magnetron (30sec)
eerst was het een heel gevecht om haar de fles te geven en
had ook last van krampjes ma we zijn een tydje trug van water gewisseld en klinkt stom ma ze heeft er nu minder last van en drink veel rustiger ma wel snel…
en ik heb de oplossing gevonden via een vriendin van mijn moeder…
een klein kloppertje en daarmee roeren geen klontjes en ma heel weinig schuim!!!