Klok terug, kind eerder wakker

Hallo allemaal,

Aangezien ik dit voor de 1e keer meemaak, ben ik benieuwd naar jullie ervaringen. Sinds de klok een uur terug is gegaan, is Thijs (uiteraard) ook een uur eerder wakker. Hij kwam al vroeg (6.30 - 7.00), maar nu dus 5.30 - 6.00.
Lost dit zich vanzelf op of moet ik overdag het 1 en ander gaan schuiven. Hoe hebben jullie dit gedaan?

Groetjes,
Madelinde

Lilypie First Birthday tickers

Beste Madeline, ik zou me er niet te druk om maken en je gewone schema op dezelfde tijden blijven aanhouden. Kijk maar naar jezelf is ook 2 dagen wennen en dan denk je er niet meer aan. Onze kleintjes hebben natuurlijk helemaal nog geen tijdsbesef, wij hebben hetzelfde met Joaquin maar omdat hij s avonds voor zijn gevoel een uur later naar bed gaat slaapt hij wat langer door. Je zou eventueels ochtends de fles een kwartier kunnen rekken en iedere dag een kwartiertje later… Succes!

xxx

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Morgan is zaterdag wat later naar bed gegaan want ze sliep bij mijn moeder en was nog druk aan het spelen met opa en de poezen. Maar ze heeft tot 9.15 geslapen (oude tijd) en gister kwam ze gewoon 7.30 en vanmorgan 7.15 dus ik geloof niet dat wij iets te klagen hebben.

Groetjes,

Michèle

Niet over nadenken, zonder van je energie. Trekt vanzelf bij in een paar dagen tijd.

Groetekes, Sje

ik heb er volgens mij meer last van dan mijn jongens hihi

trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder

hier is meneertje ook aan het rommelen, vroeg wakker ondanks dat hij later gaat slapen sávonds wordt hij toch op zijn oude tijd wakker met als gevolg hij toch wel moe is s’morgens en hij weer 2 slaapjes deed zondag en maandag.
Vandaag ginghet beter dus misschien is hij morgen weer in het goede ritme.
Hij is nu 20 maanden en toen hij kleiner was had hij er minder last van, gek he.

Groetjes