Klimmen op ledikant

hallo
ik heb een tweeling van 17maanden, en heb ook een camera in de kinderkamer hangen, Nu zit ik steeds mee te kijken en tot mijn verbazing beginnen ze met hun benen omhoog te klimmen zodat ze zowat bovenop de rand van hun ledikant liggen
Ik ben wel bang dat dit steeds vaker gaat gebeuren en dat ze dan op een gegeven moment op de grond vallen naast hun ledikantje, ook ben ik bang dat ze dan verkeerd terecht zouden komen.
mijn vraag is dus, heeft iemand hier tips voor? je kan het beter voorkomen dan genezen zeg ik maar.

mvg

Hebben ze een slaapzakje aan??? Dat kan het iets moelijker maken.

Liefs en dikke kus brenda en charissa
Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker
Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker

1 gouden tip: als je ze maar niet vast gaat leggen. Dat is levensgevaarlijk.
Wat Brenda zegt is een goede tip: met een slaapzakje aan klimmen ze moeilijker.

Groetekes, Sje

bedankt voor de tips! en ja ze hebben een slaapzakje aan, maar die doen ze zelf steeds uit, maar we zullen ze nog wat meer in de gaten houden en steeds hun slaapzakje aan doen als ze eruit zijn.

mvg

weet je wat je dan ook kunt doen.
Slaapzakje achterste voren aan doen zodat de rits op de rug zit.

succes groetjes gytha

quote:
weet je wat je dan ook kunt doen. Slaapzakje achterste voren aan doen zodat de rits op de rug zit.

succes groetjes gytha

Dit is zeker een goed idee! haha gek dat je daar zelf niet gelijk op kom, maar dat gaan we dus doen.

Bedankt voor de tip!

kijk daar is ikke ben toch voor?! hahaha

succes en hopelijk werkt het.

groetjes Gytha

Vandaag hebben wij voor het eerst meegemaakt dat Amy ( anderhalf ) met slaapzak en al uit haar ledikant is gevallen. Heel onverwachts want ze heeft nog nooit geklommen, gaat altijd gelijk lief liggen dus ik wist niet wat ons overkwam.
Ik weet het nu zelf ook echt effe niet.
Misschien maar een bedje met rekje ervoor aanschaffen deze week want als ze eenmaal is begonnen met klimmen dan blijft ze klimmen ben ik bang

ja dat klimmen is lastig en “eng”. ik heb het nog niet meegemaakt gelukkig. hoorde van andere mama’s dat ze voor de safety wat zachts naast het ledikantje leggen. kussens, matrasje of matje of zo. maar wat gebeurd er dan als je de bons niet hoort, vraag je je af. Ik ben blij dat die van mij het niet doet. jakkes. vergeet je traphekjes niet…

x Floss

Ja dat hebben wij ook bij allebei de meiden, een zacht matrasje naast het bedje en ledikantje.