Kleuterwekker

Ik heb hem eindelijk gevonden de kleuterwekker,waarbij je kind dus weet wanneer hij in bed moet blijven omdat het nog te vroeg .Hij is niet goedkoop maar het werkt wel, Rick blijft nu in zijn bed tot kwart voor 8.

groetjes Bianca mama van Rick en Chris

Wat is er anders aan dan een gewone wekker?

Groetjes Nathalie & Co

ow
Wij gebruiken hier een tijdschakelaar met een lampje erin dat aanspringt om een bepaalde tijd en dan mag Robin uit bed komen
En het werkt hier helemaal super goed
En het is goedkoper denk ik dan een wekker

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Het is een wekker die aangeeft doormiddel van plaatjes of je uit bed mag of niet.
Ik had ook al een tijdklok geprobeerd , maar meneer verdraaid die leuk of ontregeld hem geregeld, met als gevolg dat meneer al om kwart over 4 naast het bed stond. Weer alles goed gezet maar dat hielp niet.
vandaar dat ik opzoek was naar zo’n klok.

Wat een leuk idee zeg!! En kan je zo’n wekker ook ergens online bestellen??

Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

ja , je kunt hem bestellen of bij baby walz of bij babyspeciaal zaak het rietje.
hij is niet goedkoop.
49,95 euro.

Hebbes, hier in frankrijk bestaat inderdaad die Baby Walz online. Een wekker speciaal voor kleuters vanaf 3 jaar. Konijntje lacht en gooit z’n oren omhoog zodra het tijd is om op te staan … hier kost hij 22,95 euro. Dat is een behoorlijk verschil zeg!

Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

nou da’s lekker en ik maar al die jaren vroeg me bed uit als die
kids wakker waren pffffffffffff
bestaat natuurlijk ook al jaren zonder dat ik er vanaf wist hihihi

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 4 mnd

Zeg niet dat alle problemen opgelost zijn.
meneer maakt als hij echt zijn kamer af wil, gewoon ze broer wakker en als die gaat huilen komt mama vanzelf.Maar het is nu steeds tien voor half 8 en soms 7 uur, dus ik mag niet klagen.