Rico begint sinds kort al met kleuren te herkennen.
hij weet nu rood, groen blauw en geel! hij roept dus naar alles wat die specifieke kleur heeft : ROOD! of: blauwwww, of JEEL en natuurlijk grrrrrrrrroennnn!!
hahaa op zijn rico’s, ik ben echt onwijs trots!
Kleurherkenning
Wat goed!! Bij Dani was eerst alles Geel (dat is de kleur van de auto van opa en oma). Nu ook af en toe rood en blauw, haha Grappig hoor.
Toppie Rico
Ik ben daar helemaal nog niet mee bezig
Komt waarschijnlijk omdat hij nog niet praat. Hij herkent de kleuren in zoverre dat als ik vraag geef mama is 2 dezelfde blikjes dat ik ze ook krijg
Liefs Michelle
haha, ja bij rico was eerst alles rood, geen idee waarom
nu is het nog soms wel rood als het blauw is maar het gaat nu eindelijk 9 van de 10 keer goed.
een vroeger vriendje van me van de kleuterschool herkende nog geen kleuren op de kleuterschool,
hij kon het natuurlijk wel zeggen maar haalde alles door elkaar.
haha maar dat zegt niks hoor want hij heeft vwo+ gedaan en is afgestudeerd aan de universiteit. ik daarentegen, was ook zo vlug als rico en ik heb maar een simpele vbo gedaan
Netjes hoor van Rico. Morgan begint er nu ook net mee. Ze is nog niet zover als Rico maar ze komt al een heel eind
Groetjes,
Michèle
Bij Nora is alles paars!
Maar als wij dan zeggen dat is groen, dan zegt ze dat wel na, ze is er erg mee bezig, maar heeft het zelden goed.
Ik vind het heel knap van Rico dat hij dat al kan!
liefs
Knap joh! Erik heeft het soms bij het juiste eind, maar vaak ook nog niet. Hij kent wel alle kleuren, maar óf hij doet alsof en speelt een spelletje met ons óf hij kan ze echt nog niet herkennen.
Groetjes,
M
Wat knap!!
Seth is er wel mee bezig, maar praat nog niet veel, dus zeker die woorden nog niet! Al moet ik zeggen dat er vooruitgang zit in zijn praten. D.m.v. een paar woorden probeerd hij nu een heel verhaal te vertellen, zo schattig
Liefs, Anne
Soooo, wat goed! Eva kent de kleuren nog niet hoor. Ze gaat wel naar de blauwe auto als ik dat vraag, maar ze noemt nooit een kleur. Ze heeft kleurboeken nu wel erg leuk! Ze babbelt nu volop, maar kleuren benoemen…nee, dat zit er nog niet in. Hoeft natuurlijk ook nog niet, het komt bij haar ook vanzelf wel. Maar het is wel goed van Rico hoor!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Wat ontzettend knap van Rico.
Als ik vraag welke kleur iets is dan noemt Tim wel een kleur, maar de ene keer is het goed en de andere keer niet.
Groetjes,
Sandra
haha leuk om te horen!
hee maar rico doet het ook niet altijd goed hoor
hij neemt me ook vaak in de maling
vandaag zei hij dat rood blauw was en blauw was rood.
hij weet het wel maar hij vind het heel grappig om me voor de gek te houden
hetzelfde als ik vraag: ga je met mama fietsen? zegt hij: PAPA
en als rijco vervolgens vraagt: ga je met papa fietsen dan? rico weer: MAMA!
haha zoiets dus