Kleuren van geboortekaartjes

hallo hallo
ik zou graag willen weten wat voor kleur geboortekaartje jullie hadden dit omdat ik schoentjes ga maken van geboortekaartjes maar wil alvast wat kleuren gaan inslaan.
zou ook graag een foto zien maar weet niet of je die op ikke ben kan zetten

ik ga werken met dmc kleuren en je hebt echt meer dan 700kleuren dus bijv 8 verschillende soorten roze dus vandaar dat ik een beetje wil weten welke kleuren populair zijn

deze link zijn de dmc kleuren dus als je een nummer ziet kan je die ook door geven.
http://www.amvico.be/075dmcolors.jpg

alvast bedankt

Ik had ivoorkleur kaartje met een glimmetje erin zeg maar.

Rij 17 Ecru

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 23 Jul 2010 21:44:05

Wij hadden een crème-kleurig (een van de eertse onder rij 17) kaartje, met groene letters, nummer 704.

Ik wilde er een foto van maken, maar de flits weerspiegeld op het kaartje, dus dat lukt niet:S

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

wij hadden een witte binnenkant (1 kant dan) want wij hadden op de buitenkant en op 1 binnenkant een foto van onze mooie man gezet

Hier ook cremekleurig tegen het beige aan.

Maar wat met ik me er bij voorstellen? leg uit

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Hier luxe fotokaart van fotograaf…

ik heb zo op hyves staan. maar dan op de hyves van de geboortebollen.
mag ik zit wel zeggen???
het is een beetje moeilijk uit te leggen maar van het geboortekaartje maak ik een schoentje door bepaalde stukken uit te knippen en die maak je dan aan elkaar met dmc draad.
dan gaat het in een plastic ei en heb je een leuk kraamkado of iets voor op de kinderkamer.
er komt ook nog een lint aan zodat je hem kunt ophangen.

weet neit of ik dit mag posten als het neit mag haal maar weg.

groetjes

Klinkt leuk

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Ik heb idd ook zo’n schoentje als kraamcadeau gekregen, echt superleuk!! Mijn kaartje van wit met lichtgrijs (met olifantje) en roze letters.

Mag je wel posten hoor, als je er maar geen site of reclame bij zet. Ik ken die schoentjes ook. Erg leuk idee om op die manier toch je kaartje blijvend te houden, Net als die spiegels die Sje maakt. Het geboortekaartje van Jurian ligt maar te liggen in de la (en in zijn eigen plakboek) maar verder doe je er niks meer mee… zonde eigenlijk.

Weet je zeker dat je al kleuren garen vooruit wilt gaan kopen?

Ik heb nooit verf vooruit gekocht voor die spiegeltjes. Ik koop elke keer wat ik nodig heb. (Of ik probeer zelf te mengen maar dat werkt niet voor borduurgaren. Haha!).

Zonde van het geld om kleuren op voorraad te hebben die je toch nooit gebruikt.

Groetekes, Sje

sje ja das aan de ene kant wel waar.
maar ik moet ze binnen 5 dagen leveren die schoentjes en als ik dan pas de kleur bestel als ik het kaartje hebt dan ben ik zo al 3 dagen kwijt.

wat voor lijstjes maak jij dan sje?