Kleur ogen

Hallo allemaal,

Ik ben trotse mama van Teun. Teun is nu 9 maanden en een supermakkelijk en supervrolijk kereltje.
Teun heeft blauw/grijze ogen en blond haar. Op zich heel grappig want zowel de vader als ikzelf hebben diepbruine ogen en donkerbruin haar.

Ik vraag me eigenlijk af of Teun deze kleur ogen blijft houden (op zich al supergaaf want hij heeft van die grote, heldere kijkers) of dat ze toch nog kunnen gaan bijkleuren.

Graag hoor ik jullie reactie’s / ervaringen hiermee.

Groetjes Moontje

De kleur ogen die ze hebben op het moment dat ze 6 maanden oud zijn, dat is de kleur die ze houden.

Groetekes, Sje

Ben maar vooral trots op die mooie kijkers!!

De kleur die hij nu heeft zal hij indd zeker houden. De kleur haren kan altijd nog veranderen.

Dat kan hoor als jij en je man ergens deze kleur ogen in de fam hebben kan het terug komen. Morgan haar ogen zijn een mengeling van mijn en die van Mervin, maar ze hadden ook groen of bruin kunnen zijn.

Enne zij heeft ook van die heldere kijkers. Ze krijgt er altijd commentaar op. Positief commentaar

Groetjes,

Michèle

Dylano had na 6 weken al hele donkerbruine bijna zwarte ogen en heel groot heeft ie van zijn mama zeg ik trots. hahahaha
Hij heeft de zwarte idoot lange zwarte wimpers van zijn vader, waar wij vrouwen allerlei hulpmiddeltjes voor gebruiken om het zo te krijgen.
En jah zijn kleur haar wat zullen we daar is van maken hahhhaa denk dat het bruin wordt zo te zien maar begint pas net te groeien

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ha ha ha Morgan heeft de lange wimpers van mamma, maar de kleur wimpers van pappa. Mijne zijn wit die van haar worden steeds donkerder en dan ook nog eens die grote blauwe ogen enne waarschijnlijk krijgt ze of rossig of kastanje haarkleur. Wordt wat als ze 16 is… Oh ja en de pit in der mondhoek trekt steeds meer naar der wang toe. Dus ook nog een kuiltje in der wang.

Iemand een kuisheidsgordeltje in de aanbieding

Groetjes,

Michèle

Ik heb wel eens gehoord dat de kleur ogen tot een jaar nog kan veranderen.

Tim heeft van die helderblauwe ogen en superblond, zeg maar gerust wit haar. Iedereen heeft het erover dat hij zulke mooie blauwe ogen heeft. Maar ja van wie hij die heeft …mijn man heeft bruine ogen en ik groen/grijs. Ik had dus eigenlijk verwacht dat hij ook bruine ogen zou krijgen, omdat bruin altijd overheersend is.
Beide opa’s hebben wel blauwe ogen, dus het komt wel in de familie voor.

Groetjes,
Sandra

Eva is echt een Hollands meisje: blonde haartjes en felblauwe oogjes! Zelf heb ik donker haar en grijs/groene ogen en papa is donkerblond en heeft ook grijs/groene ogen…Maar neefjes en nichtjes van zijn kind zijn hoogblond (Skandinavisch blond) en hebben ook die blauwe ogen. De haar kleur nu hoeft niet alles te zeggen denk ik. Zelf was ik tot mijn tweede jaar ook donkerblond en nu dus echt donkerbruin! En hoe zit het dan met steil haar of krullen? Ach, we zien het wel! Donkerbruin steil haar of blonde krullen…allemaal mooi toch!

Groetjes Rainbow, trotse mama

we hebben allemaal de mooiste

Groetjes Michelle

@scottie76
Niet zulke moeilijke woorden hahahaha ben niet zo slim geef ff vertaling

Groetjes Michelle

Weet ook niet wat regressief is hoor Michelle! Wel AGRESSIEF, maar ja, dat zeg je niet van ogen!

Bedankt Cindy! Ik kijk meteen even naar die link! Interessant!

Ook ik snap he m nu en ga ook ff kijken

Groetjes Michelle