Kletsen over onze kids

Hallo,
Ik zou het leuk vinden om regelmatig hier te komen kletsen over onze kids. Gewoon over de alle daagse dingen die we meemaken me hun. Ik zal me even voorstellen: Ik ben een trotse moeder van 27 jaar. Ik heb een dochter Janine van 22mnd en een zoon Roel van 9mnd. Nou ik ben benieuwd of er nog meer moeders zijn die leuke dingen over hun kids willen vertellen en er hier een gezellige boel van gaan maken. Wie weet dan onstaan er nog leuke vriendschappen.

Groetjes en misschien tot gauw Esther, Janine en Roel

Hoi Esther,

Welkom op deze site!
Ik ben Bianca, 28 jaar en trotse mamma van Stephan die op 23 juni al weer 2 jaar wordt!!
Enne…een gezellige boel is het hier al hoor!
Ik weet niet of je inmiddels al verder gekeken hebt bij het forum, maar iedereen vertelt hier van alles over de kids etc.
Echt gezellig dus!

Groetjes, Bianca

Hoi, ik vind het hier ook erg gezellig.
Ik ben christa, 30 jaar en moeder van shannen net 3 jaar geworden en klets ook regelmatig gezellig over van alles en nog wat.

Christa

Hoi,

Tja gezellig is het zeker hier, maar meestal gaat het over een onderwerp en ik vind het juist leuk om over alles te praten. Ik maak iedere dag iets nieuws mee met mijn kids dat ik vaak niet weet waar ik het kwijt moet. Natuurlijk aan mijn lieve husband, maar met andere moeders is het toch net iets leuker, meestal omdat ze vaak het zelfde meemaken of hebben meegemaakt. Ik maak ook vaak moeilijke dagen mee, want een baby en een peuter is soms best zwaar. Vooral als ze beiden niet hun dag hebben. En als ze dan eindelijk om acht uur lekker hun bedje in gaan dan ben ik heel erg blij dat ik effe rustig achter mijn pctje kan gaan zitten en dan effe lekker rustig mijn dag kan doornemen hierzo.

Ik hoop dat het voor jullie ook leuk is om zo je belevingen aan elkaar te delen.

Nou groetjes tot horens…
Esther, Janine 22mnd en Roel 9mnd

Esther Veltrop

Hoiiiii,

Nou het is hier best gezellig al lijkt me de chat leuker omdat je dan meteen antwoord krijgt en gezellig kunt chatten over alles en iedere dag.Maar die doet het hier niet helaas, dus moet het zo maar.
Nou ik zal me voorstellen;
ik ben Wendy en ben 23 jaar en woon samen met Bart.
Samen hebben we een schat van een ventje van 13 mnd oud, en hij heet Joveni!!
Nou wil je meer weten, vraag het gerust!!

Groetjes Wendy