Kleren voor bruiloft

2 Juli trouwt mijn broertje! Wij zijn er de hele dag bij, en ook Joey en Jessey natuurlijk. Joey mag de ringen brengen in het stadhuis:D Ooooh ben zo benieuwd hoe dat gaat en ben zooo trots, nu al, haha! Het eerste wat ik ga halen is een doos tissues, want ik vrees dat ik het niet droog ga houden:D

Maar nou ben ik ook helemaal in de stress wat onze kleding betreft… Danny gaat een zwart pak halen, en na lang aandringen van mij komt daar een lichtroze overhemd onder Daar gaan wij ons allemaal op afstemmen, want dat lijkt me leuk, het hele gezin in roze en zwart. Voor mij is dat geen probleem, en ook voor Joey weet ik al waar ik zo’n driedelig pakje kan halen. Nou alleen nog zoeken naar ook een lichtroze overhemdje voor hem, iemand een idee waar ze dat hebben?

En dan zit ik met de schoenen voor Joey. Hij moet sowieso schoenen hebben, en ik wil liever niet dubbel schoenen gaan kopen, dus het liefst iets wat hij ook de rest van de zomer aan kan. Kan ik het maken om sandalen onder zo’n pak aan te trekken? Of is dat echt geen gezicht? Mijn moeder zei al, koop dan zwarte nikes, daar heeft hij ook wat aan op de koudere dagen in de zomer, en dan haal je sandalen erbij. Daar zit ook wel wat in, maar zwarte schoenen in de zomer… Vind het zo moeilijk1

En dan Jessey, roze is geen probleem natuurlijk, keus genoeg voor die kleine meisjes1 Maar zwart, een zwart rokje of overooiertje, of een zwarte truitje met een roze overgooiertje kan ook… Maar waar koop ik zwarte meisjes kleding in maar 68/74? Ik ben het nog nergens tegen gekomen… Iemand een idee?

Oh en dan had ik nog een vraagje, zouden jullie even met mij mee willen denken? Op de uitnodiging stond een envelope als cadeautip. Dat ga ik heel serieus nemen, en koop een pak van 50 envelopen. Er komt een briefje bij dat wij het wel erg bescheiden vinden om een envelope te vragen, en dat wij de beroerdsten niet zijn, dus dat we er 50 geven! En om het compleet te maken nog geld natuurlijk, in briefjes van 5 in een aantal van de envelopen. In de lege envelopen wil ik dan briefjes doen met tips voor een goed huwelijk. Aan hun dus om alle envelopen open te maken en zo het geld bij elkaar te vinden Het hele stapeltje komt in een posthouder die ik door de kinderen laat beschilderen, en waar ik op schrijf ''post van meneer en mevrouw (hun gezamelijke achternaam) Hebben ze ook nog iets blijvends.
Maar nu die tips… Ik heb al op internet gekeken, maar vind niet echt iets… ten minste, niet in korte zinnen, dus als iemand ideeen heeft, graag!

Groetjes Anouk

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Phoe zwarte kleding. Ik hbe wel voor morgan toen wat zwarte dingen gehad, een zwart rokje en een overgooier roze met grote zwarte ballen. Die heb ik toen beide bij H&M gekocht. Ik weet alleen niet meer welk seizoen, volgens mij winter. Dan is het makkelijker om dat te kopen. Misschien prenatal, die hebben eerder die dingen wel. Maar moet jessey ook echt met zwart?? Want anders zou ik haar gewoon in het roze laten. Dat snappen ze heus wel denk ik.

En gaaf bedacht van die enveloppe. Helaas ik heb ook niet echt spreuken. Misschien als je die in de buurt hebt eens kijken bij een witte boekenmarkt, die hebben vaak boekjes met dat soort dingen.

Groetjes,

Michèle

ik weet dat ze zo’n net pakje bij ter stal verkopen, hebben jullie ook zo’n winkel in de buurt?
is zo’n zwart overal dingetje met een lief klein stropdasje, echt te schattig. en dan zo’n zwart broekje met van die witte nette lijntjes erop, ofja is meer grijswit, het valt niet heel erg op. maar het is wel errug leuk!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hebben ze die kleine overhemdjes niet bij bruidskledingzaken waar ze ook kleding voor de bruidskindjes verkopen?

En anders H&M?

Groetekes, Sje

Ik kan je niet helpen, maar ik vind je wel heel erg creatief, echt heel leuk!!

Enne… voor Jessey, misschien bij de Zara?

Liefs, Anne

Ik heb al flink wat gekocht! Het waas flink zweten met deze hitte in de pashokjes, maar ik ben geslaagd voor een hele mooie zwarte jurk, ben er helemaal blij mee
Voor Joey heb ik een heel mooi pak, een zwarte pantalon, gilet en colbert en vlinderdasje, en een wit overhemdje, die zat er bij. Omdat ik nu ook niks roze heb, houden we het op zwart wit allemaal. Dus danny ook een zelfde pak als Joey, maar hij wil liever een stropdas, helaas Haha!
Voor Jessey was er maar 1 item in zwart te vinden, en die heb ik dan ook gekocht:D Een zwart rompertje met korte mouwen… Er staat in zilveren letters rock star op. Maar ik ben van plan om er een wit overgooiertje bij te doen, dus ook voor haar toch nog iets wat bij de rest past:D
Donderdagavond ga ik weer de stad in om schoenen en een tas te scoren, en dat overgooiertje voor Jessey. Danny gaat volgende week met mijn vader naar een winkel in Almelo om een pak te kopen.
Alleen die brievenstandaart, die kan ik nergens vinden, iemand enig idee?

Groetjes Anouk

Komt dat rompertje toevallig bij de V&D vandaan???

Groetjes,

Michèle

Jep Ik had achteraf gezien ook wel geweten dat dat bestond, want ze verkopen bij Duimeland dingel en dein een heleboel rockstart dingen!

Groetjes Anouk

Ik had hem ook voor Morgan inderdaad ook van de V&D. Dat ik daar zelf niet aan dacht …

Groetjes,

Michèle

Morgan lijkt op die foto trouwens ook wel een rockstar Stoer meisie hoor

Groetjes Anouk

Ha ha ha ze heeft niet voor niks nieuwe stoere schoenen gehad, gelukkig kan ze ook echt een meisje zijn.

Groetjes,

Michèle

Wat een ontzettend leuk idee Anouk van die enveloppen. Je kan in de plaats van huwelijktips misschien spreuken (met plaatjes) van Liefde is…doen?

Bij de Expo kan je die brievenstandaards misschien wel vinden. Is alleen geen goedkope winkel. Of anders misschien in een boekenhandel (kantoorartikelen).

Het is inmiddels zwart en wit geworden, en al te veel gekocht om nog van kleur te zwitchen!
Vandaag heb ik voor Jessey een heel gaaf rokje gekocht, gewoon bij Hans Textiel! Een zwart onder-rokje en een zwart met witte stippen boven-rokje met aan twee kanten een zakje met een strikje, zo leuk! Dat krijgt ze dan aan met de zwarte romper en dan wil ik er een wit hemdje bij, Voor de zekerheid een witte legging, voor het geval we slecht weer hebben.
Oh er komt trouwens toch nog wel een kleuraccent in, dankzij de superschattige ballerina’s van Jessey in fucsia roze. Danny krijgt in die kleur zijn stropdas, ik neem schoentjes en tas en misschien oorbellen of ketting, en dan Joey, als ik nog een vlinderdasje in die kleur kan vinden krijgt hij die, zo niet hou ik het zoals nu.
Pfff wat kun je erg bezig zijn met zoiets, haha!
Oh de brievenhouder heb ik ook gevonden, op marktplaats! Een houten, en das wel zo handig om te laten beschilderen door de kids en dat voor 2 euro! De verzendkosten zijn duurder haha, komt uit limburg, dus ophalen is geen optie!

Groetjes Anouk

Foto’s zal ik zeker laten zien, zo trots ben ik ook (nu al) op ons allemaal, haha!
Donderdagavond ga ik nog even lekker alleen de stad in om schoenen en een tasje te halen, en volgende week Danny nog zijn pak… zucht, ik kan niet wachten!

Groetjes Anouk