2 Juli trouwt mijn broertje! Wij zijn er de hele dag bij, en ook Joey en Jessey natuurlijk. Joey mag de ringen brengen in het stadhuis:D Ooooh ben zo benieuwd hoe dat gaat en ben zooo trots, nu al, haha! Het eerste wat ik ga halen is een doos tissues, want ik vrees dat ik het niet droog ga houden:D
Maar nou ben ik ook helemaal in de stress wat onze kleding betreft… Danny gaat een zwart pak halen, en na lang aandringen van mij komt daar een lichtroze overhemd onder Daar gaan wij ons allemaal op afstemmen, want dat lijkt me leuk, het hele gezin in roze en zwart. Voor mij is dat geen probleem, en ook voor Joey weet ik al waar ik zo’n driedelig pakje kan halen. Nou alleen nog zoeken naar ook een lichtroze overhemdje voor hem, iemand een idee waar ze dat hebben?
En dan zit ik met de schoenen voor Joey. Hij moet sowieso schoenen hebben, en ik wil liever niet dubbel schoenen gaan kopen, dus het liefst iets wat hij ook de rest van de zomer aan kan. Kan ik het maken om sandalen onder zo’n pak aan te trekken? Of is dat echt geen gezicht? Mijn moeder zei al, koop dan zwarte nikes, daar heeft hij ook wat aan op de koudere dagen in de zomer, en dan haal je sandalen erbij. Daar zit ook wel wat in, maar zwarte schoenen in de zomer… Vind het zo moeilijk1
En dan Jessey, roze is geen probleem natuurlijk, keus genoeg voor die kleine meisjes1 Maar zwart, een zwart rokje of overooiertje, of een zwarte truitje met een roze overgooiertje kan ook… Maar waar koop ik zwarte meisjes kleding in maar 68/74? Ik ben het nog nergens tegen gekomen… Iemand een idee?
Oh en dan had ik nog een vraagje, zouden jullie even met mij mee willen denken? Op de uitnodiging stond een envelope als cadeautip. Dat ga ik heel serieus nemen, en koop een pak van 50 envelopen. Er komt een briefje bij dat wij het wel erg bescheiden vinden om een envelope te vragen, en dat wij de beroerdsten niet zijn, dus dat we er 50 geven! En om het compleet te maken nog geld natuurlijk, in briefjes van 5 in een aantal van de envelopen. In de lege envelopen wil ik dan briefjes doen met tips voor een goed huwelijk. Aan hun dus om alle envelopen open te maken en zo het geld bij elkaar te vinden Het hele stapeltje komt in een posthouder die ik door de kinderen laat beschilderen, en waar ik op schrijf ''post van meneer en mevrouw (hun gezamelijke achternaam
) Hebben ze ook nog iets blijvends.
Maar nu die tips… Ik heb al op internet gekeken, maar vind niet echt iets… ten minste, niet in korte zinnen, dus als iemand ideeen heeft, graag!
Groetjes Anouk