Kleintjes en tv

quote:
rust in huis maken

dat doe ik ook voor ons alyssa!

groetjes van Samya ,mama van Alyssa

mijn zoontje kijkt geen tv heeft er geen intresse voor
hij is veelste druk met zijn speelgoed.
Als ik hem voor de tv zet dan begint die te huilen.

Het zal van zelf wel komen, maar nu totaal niet.

katinka

quote:
Kaya lag gisteren op de grond met haar babygym te spelen en ging op een gegeven moment huilen omdat ze de TV niet kon zien Tsja...............
hihihi, ja precies bieb! dat herken ik. als ik toevallig in diantha haar gezichtsveld sta als ze naar de tubbies kijkt, verrekt ze haae nekkie bijna om het toch te kunnen zien

Groetjes Christa, mama van

Ja erg hè?
Vond het alleen wel vlot al, dat krielkippie is net 2 maanden hihi

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

ja, dat is zeker heel vlot van kaya.
ze is echt een bijdehandje.
maar dat zie je op de foto`s al hihi.

Als bij ons de tv 's morgens uit gaat dan begint Cas gelijk te wijzen en piepen.
In het begin deed ik 'm dan weer aan en dan keek hij niet en ging weer gewoon spelen.
Dus nu zet ik de tv uit en de radio aan, dat is ook goed.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.

quote:
Dus nu zet ik de tv uit en de radio aan,

Ja Jolanda, dat doe ik hier ook. Als ik de tv zat ben, of hij staat lang genoeg aan, dan zet ik de radio aan, of een cd met kinderliedjes.

Groetjes Charon,
mama van:
Thomas (3)
en Robin (1)

Die Nutricia cd met “lekkere liedjes” (gezongen door Gerda Havertong) is hier nogal populair.
Steef voelt zich er nu uiteraard te groot voor maar aan Kaya kan je echt zien dat ze het leuk vind, vooral als je een beetje mee gaat zingen tegen haar

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Thomas kijktr als hij de kinderliedjes voorbij hoort komen. Hij gaat dan een beetje afgelegen zitten spelen, en als je dan stiekem even meeluisterd, zit hij heel zachtjes mee te zingen…hihi, zo schattig!!

Groetjes Charon,
mama van:
Thomas (3)
en Robin (1)

quote:
mijn zoontje kijkt geen tv heeft er geen intresse voor

Bij alyssa is dat nooit zo geweest ze was eerder als kaya van kleins af aan die aandacht voor de beelden en zo.

quote:
verrekt ze haae nekkie bijna om het toch te kunnen zien

grappig om te zien he!

quote:
Dus nu zet ik de tv uit en de radio aan, dat is ook goed.

Hier is dat ook het geval! of inderdaad een cd met kinderliedjes, ik vind die wel vervelend die kinderliedjes omdat ze dan blijven hangen zo , of je staat op met zo een liedje in je hoofd!

quote:
zit hij heel zachtjes mee te zingen...hihi, zo schattig!!

hehe dat moet inderdaad wel schattig zijn, hij gaat afgelegen spelen zodat jullie hem niet horen zingen dan? hihi beetje verlegen?

Evianne keek ook al vroeg tv, stond hier ook altijd aan, maar lette wel wat erop was eigenlijk. Niet dat ze de hele dag keek hoor, soms als dr iets opviel keek ze even. Jessin kan het niet echt boeien en op de een of andere manier staat dat ding hier ook niet meer de hele dag aan. Meestal als Evianne smiddags een filmpje wil zien ( effe rusten op de bank omdat ze niet meer slaapt smiddags ) maar daarna pas weer om 16.00u voor mijn soapie. Met het eten is ie weer uit en erna gaat ie weer aan tot wij zelf naar bed gaan. Whahaha Evianne is gek op ziekenhuisprogramma`s. Ik blijf er dan wel bij, maar ze vind het allemaal prachtig. Pappa kan dr helemaal niet tegen hihihi

quote:
Evianne is gek op ziekenhuisprogramma`s. Ik blijf er dan wel bij, maar ze vind het allemaal prachtig.

hihi zo jong en al volgen!, ze speelt ook graag doktertje dan?

quote:
maar daarna pas weer om 16.00u voor mijn soapie.

AS THE WORLD TURNS…

haha!! Daar doe ik ook aan mee ja…als de tune begint, vliegt thomas al bij me op de bank. Kopje thee mama???

Groetjes Charon,
mama van:
Thomas (3)
en Robin (1)

quote:
AS THE WORLD TURNS....

Ja hier ook een verslaafde as the world turns kijker
Maar neem hem meetsal op en zie hem s’avond.
want om 16:00 uur komt Ruben beneden, en dat kan ik niet lekker rustig mijn soapy volgen.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Iedereen die op visite komt, wordt hier eerst uitvoerig nagekeken op zijn/haar gezondheid. Hoezo, ze speelt graag doktertje ?

quote:
Whahaha Evianne is gek op ziekenhuisprogramma`s.

wil ze vast verpleegster worden!

quote:
AS THE WORLD TURNS....

ook mijn favo!;
enne…het viel me van de week op dat diantha die begintune herkent!!
hihihi

quote:
Hoezo, ze speelt graag doktertje

ik heb het meschien verkeerd verwoord maar het kwam op hetzelfde als van christa neer, dat ze verpleegster of dokter wil worden en dat ze dat ook speeld? ja ik weet niet of ze dat al op die leeftijd kunnen spelen hoor, ik ging ervan uit van wel. hihi
Kunnen ze dat al?? sorry als het een stomme vraag is, ik weet daar nog niet veel van moet het nog ondervinden met tijd.

quote:
AS THE WORLD TURNS....
daarover kan ik niet mee spreken ken ik niet en weet niet waar ze deze en wanneer ze deze uitzenden.

( ik heb al die puntjes maar weg gedaan want het beschadigde het zicht om gemakkelijk te kunnen lezen.) ik hoop dat het zal gaan nu

Gewijzigd door - samya op 04 Feb 2006 22:12:04

quote:
AS THE WORLD TURNS....

ken je dat niet?
die soap loopt in amerika al 40 jaar geloof ik.
in nederland wordt hij ook al 15 jaar? uitgezonden op RTL 4.

maarre…je kan niet soap kijken en ikkebennen tegelijk he?