Kleine van 12 weken met astma en koemelk arlegie

Nou ik heb het even helemaal gehad
me dochter van 12 weken die heeft astma en ook een arlegies voor koemelk
ik heb dit ook wel met me middelst gehad maar zo er als mijn jongste het heeft niet
ze wilt door dat ze het benauwt heeft haast de fles niet en dus ook niet lekker bij mama ligen even mama en baby tijd heb ik met har niet echt
zit er zo mee ben zo bang dat ze wat te kort komt
ben vandeweek ook bij het buro geweest en daar waren ze bezorgt ze was niet aan gekomen en ook kwa langte niet echt gegroeit ik weet niet meer goed wat ik hier meet aan moet
wil zo graag lekker knuffelen en even tijd met haar door brengen
krijg het gevoel dat ik als moeder zo aan het falen ben
wie weet raad

groetjes van Natascah de mama van N’Kita,Raisa en Seinna

mijn zoontje heeft ook astma, maar mijn zoontje is al
wat ouder dus ik heb geen raad voor jou.

ben je al bij de huisarts geweest?

groetjes katinka

Hoi,

Helaas heb ik geen tips voor jouw. Ik neem aan dat je al bij de dokter geweest bent met het verhaal dat ze niet wil drinken. Het cb vind ik zelf niet altijd goed genoeg. Veel ouders gaan met een slecht gevoel er weg.

1 ding. Je gevoel zegt dat je faalt, maar dat is absoluut niet zo hoor. Dat zij Astma en koemelk heeft kun je niets aan doen en vervolgen de fles niet meer wil drinken is een logisch gevolg. Wij ouders weten ook niet alles op te lossen en zo ook jij in dit geval niet.
Misschien moet je nu iets vaker wat melk aan bieden. Door haar Astma is ze sneller buiten adem van het drinken en stopt ze er eerder mee.

Meer weet ik echt niet voor jouw.
Kop op. Je kunt het best.

Groetjes Wiets