Met Kaya gaat het goed. Beter dan gisteren, toen was ze de hele dag straal misselijk en heeft ze veel geslapen.
Ook was ze niet goed op temperatuur.
Dat is nu allemaal goedgekomen gelukkig.
Enige “vervelende” (nou ja, eigenlijk “slopende”) is dat ze gisterenavond om 23.00 uur wakker werd en pas vanmorgen tegen een uur of 6 ging slapen
Hele nacht huilen…krampjes dus
Vandaag overdag was dat gelukkig over en ze heeft ook goed gedronken etc.
Ze is erg alert en dat is wel grappig om te zien, Stephan was namelijk ook zo als ienie-mini beebie
Zelf voel ik me vandaag iets minder goed als gisteren. Beetje erg duizelig soms en opvliegers.
Maar ja wat wil je…zaterdag hele dag met bevalling bezig geweest (was een korte nacht die ervoor zat) Daarna in zh maar 2 uurtjes geslapen en dan afgelopen nacht weer 2 uurtjes (dankzij peet die beneden ging zitten met Kaya en zodoende zijn volledige nachtrust opgaf. Lief! )
Wat wel even tegenviel is dat Peet onverwachts moet werken. Kan daar niet onderuit helaas.
Dat houdt in dat hij zo ongeveer tegelijk met de kraamhulp vertrokken is (rond half 5) en dat hij dan vannacht om half 1 pas weer thuis is
Shit hoor Ten eerste omdat ik dan alleen ben met 2 kids en net pas sinds bijna 2 dagen bevallen ben en ten tweede omdat je 's avonds elkaar tenminste nog eens ZIET
Overdag is het toch anders met al die mensen om je heen.
Nou ja, verder dus alles goed!
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya
Gewijzigd door - Bieb op 21 Nov 2005 17:20:30