Kleine update

Met Kaya gaat het goed. Beter dan gisteren, toen was ze de hele dag straal misselijk en heeft ze veel geslapen.
Ook was ze niet goed op temperatuur.
Dat is nu allemaal goedgekomen gelukkig.
Enige “vervelende” (nou ja, eigenlijk “slopende”) is dat ze gisterenavond om 23.00 uur wakker werd en pas vanmorgen tegen een uur of 6 ging slapen
Hele nacht huilen…krampjes dus
Vandaag overdag was dat gelukkig over en ze heeft ook goed gedronken etc.
Ze is erg alert en dat is wel grappig om te zien, Stephan was namelijk ook zo als ienie-mini beebie

Zelf voel ik me vandaag iets minder goed als gisteren. Beetje erg duizelig soms en opvliegers.
Maar ja wat wil je…zaterdag hele dag met bevalling bezig geweest (was een korte nacht die ervoor zat) Daarna in zh maar 2 uurtjes geslapen en dan afgelopen nacht weer 2 uurtjes (dankzij peet die beneden ging zitten met Kaya en zodoende zijn volledige nachtrust opgaf. Lief! )

Wat wel even tegenviel is dat Peet onverwachts moet werken. Kan daar niet onderuit helaas.
Dat houdt in dat hij zo ongeveer tegelijk met de kraamhulp vertrokken is (rond half 5) en dat hij dan vannacht om half 1 pas weer thuis is
Shit hoor Ten eerste omdat ik dan alleen ben met 2 kids en net pas sinds bijna 2 dagen bevallen ben en ten tweede omdat je 's avonds elkaar tenminste nog eens ZIET Overdag is het toch anders met al die mensen om je heen.

Nou ja, verder dus alles goed!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya

Gewijzigd door - Bieb op 21 Nov 2005 17:20:30

Hoi Bieb.

Vervelend hoor die maagkrampjes ik weet er helaas alles van, bij ons begon het vrijdag avond en zondag was het pas over, dat waren echt helse nachten gaaaaappp…

Maar wat vervelend dat je man uitgerekend nu moet werken echt balen…nou ja doe rustig aan meid, dan zal het allemaal wel loslopen.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

He vervelend voor je Bieb, eerst al weinig nachtrust en dan ook nog dat Peter moet werken. Is er niemand die vanavond langs kan komen om je in ieder geval gezelschap te houden? Kan me namelijk heel goed voorstellen dat je zo in een gat valt. In ieder geval zijn we in gedachten wel bij je…

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
en Fajah (17-11-2004)

hoi bieb!
wat zul je dan toch moe zijn!! kom je overdag soms aan een slaapje toe? want is goed aan te nemen dat je je duizelig voelt en opvliegers hebt! je kaya is echt een super mooie meid… ik hoop voor je dat ze vlug s nachts wat slaapt zodat je een beetje aan je rust komt!! geniet er lekker van en doe goed russtig aan… geef jezelf een paar weekjes de tijd om tot rust te komen en terug een beetje in het ritme te komen,heb je echt nodig! hoe reageerd stephan op haar nu ze thuis is? geniet lekker van je lieve kleine beebje en natuurlijk van haar grote broer!

liefs jessica, &

Ahhh wat sneu, maddameke heeft even een verkeerd ritme dus
Dat is balen zeg dat Peet alweer aan het werk moet, elke dag al of alleen vandaag?

Nou probeer nog wel te genieten en vooral ook aan jezelf denken he!!

Groetjes Nathalie & Co

En hoe gaat het nu met jullie Bieb???
We zien je nu wel weer op Ikkeben, positief!!

en Fajah (17-11-2004)

ach gossie arme kaya krampjes ohhhh doet zo zeer,nou meis probeer goed te rusten
en geniet heerlijk van je gezinnetje

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ja hoe is het met jullie?
Heeft ze nog last van krampjes?

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Ik was ook al erg benieuwd hoe het met jullie is ?

Achhhh hoe gaat het nu?

Tries

en hier nog eentje die het zich af vroeg? alles ok met jullie ? gaat het beter met der krampjes?

liefs jessica, &

en ik sluit me ook bij de andere aan .bieb hoe is het met jullie

groetjes marielle mama van
10-10-01

Sorry, ik ben nog amper beneden geweest vandaar een erg late update

Het gaat hier op zich wel goed hoor.
's nachts is nog wel steeds slopend…ik slaap gemiddeld 3 uurtjes per nacht en dat merk je wel overdag…
Op zich heeft ze niet altijd krampjes 's nachts, maar is ze om de 1 of andere reden onrustiger.
Met mezelf gaat het redelijk. Op zich herstel je idd eenstuk sneller na een “normale” bevalling dan na een keizersnede.
Zo, da’s echt wel een wereld van verschil.
Maar wat tegenvalt is de bekkenpijn die ik nog heb. Daar heb ik meer last van dan waar ik op gerekend had eigenlijk. Erg lastig, want ik kan en mag daardoor liever niet de trap af bijv.
Verder de hechtingen, die zijn niet prettig Heb er een kleine ontsteking bij zitten waarschijnlijk.
Ik krijg wel extra kraamzorg trouwens, op advies van de kraamverzorgster en de verloskundige.
Da’s wel ff prettig
Verder is Steef erg trots op zijn zusje en is Kaya natuurlijk mooi, lief etc
Andere keer ff een uitgebreidere update want ze huilt

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 24 Nov 2005 17:25:13

P.S. er staan nieuwe foto’s op haar site (een paar)

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Jeetje wat een leuke fotos weer. En die heerlijke Stephan met de traktaties...... lief hoor ! Ja is effe wennen weer met die kleine lieverd erbij weer, zeker als je nog zon last hebt van je bekken. Heerlijk dat je wel nog wat langer hulp krijgt, hoeveel krijg je meer dan ? Ben blij dat je weer effe wat hebt laten horen hoor. Goed uitrusten hoor !

Normaal gesproken zou er morgen nog 4 uur kraamzorg zijn en overmorgen.
Nu krijgen we morgen nog een dag 8 uur. En dan 3 dagen 4 uur. Maandag laatste dag dus.

o wat weer een prachtige foto s …jee wat vervellend die bekkenpijn .sterkte er mee .wel fijn exstra hulp .nou we horen je weer .knuffels voor stephan en kaya

groetjes marielle mama van
10-10-01

echt mooie foto s!!! leuk dat je exta kraamhulp hebt gekregen!! wel ff vervelend dat je nog zo een pijn hebt aan je bekken! hopelijk beterd dat toch snel!!!

liefs jessica, &

Hè balen van die bekkenpijn zeg… Gelukkig maar dat je nog 3 dagen extra kraamhulp hebt gekregen, die kan je nog wel gebruiken!
Rust nog lekker uit en we horen wel weer van je…
We bekijken morgen de foto’s even, tis nu een beetje midden in de nacht(3.45) dus eerst nog ff

en Fajah (17-11-2004)

wat een mooie foto’s bieb,had gisteren al gekeken maar nog niet geantwoord,maar wat is stephan ineens groot dan he gaaf,en hoe mooi hij op die ene foto staaat met zijn mooie zusje geweldig

en goed dat je extra kraamkrijgt,en idd balen van de pijn zeg,hoop dat het snel weggaat

meis geniet nog extra lang van je kraamtijd

Bianca,Dylan & Kaitlyn