Kleine update mijn zusje

Vandaag gesprek gehad met jeugdzorg en de maatschappelijk werkster…
Het gaat gewoon goed! hihi

eerste ruzies heeft ze achter de rug, ze klampt zich niet meer zo erg aan iedereen vast maakt eigen vrienden is brutaal, lief en ondeugend! wat willen we nog meer?

Alleen zeiden ze wel, ook het pleeggezin, we houden onze hart vast voor de pubertijd! hihi

zo ver mijn zusje waar ik weer trots op ben!

morgen gaan we met haar naar de dierentuin! heerlijk!

Tries

Heel veel plezier met je zusje waar je dus met recht lekker trots op mag wezen !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Hoi!!

wat fijn dat alles goed gaat!!
Ik ben zelf ook opgegroeid in een pleeggezin,dus ik weet hoe moeilijk dat af en toe kan wezen…
Veel pleZier in de dierentuin!!

Heerlijk dat het zo goed gaat joh!!!
En heel veel plezier in de dierentuin, jullie hebben iig mooi weer!!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Gewijzigd door - Bieb op 02 Apr 2005 10:30:18

hoi tries hoe was het uitje in de dierentuin hebben jullie lekker genoten ondanks alles

groetjes marielle mama van tanja

Ja het was super! heerlijk genoten van elkaar gekletst over jongens hahaha, en genoten van het heerlijke weer!

deze week was ze een beetje laat naar bed gegaan (pleegouders zijn op vakantie) dus was een beetje moe maar het was heerlijk!

Tries

heee heerlijk dat het zo goed gaat en idd je mag trots op haar zijn

hebben jullie heerlijk genoten vandaag

Hoi Tries,

een beetje late reactie maar mijn computer was gecrasht en aangezien mijn man bijna een digibeet is en alles zelf moet oplossen heeft het effe wat langer geduurd om hem te fixen.

Maar desalniettemin…
wat een ontzettend goed bericht zeg. Lekker dat het zo goed met je zus gaat . Waarschijnlijk heeft ze lieve mensen getroffen als het zo goed gaat.

Groetjes
Monique

-Om je vleugels uit te kunnen slaan, heb je een nest nodig.-