Kleine stinkerd, poepjes laten

Hallo dames/heren,

Ik vraag mij eigelijk een beetje af of meerdere mensen dit ook hebben
niks ernstigs maar gewoon benieuwd
Laten jullie dochters/zoons ook zo veel poepjes die erg stinken?
dat je denk god god er ligt iets te verrotten

Mijn kleine manneke kan er wel van zeg dan ligt hij in mijn armen te eten dan hoor je opeens wat geknetter en wat een lucht.
Of dan ligt hij in zijn schommel stoeltje praat je tegen hem hij lachen en daarna hoor je wat geknetter en dan weer een ontploffing van een dikke stink scheet. Hij kan toch lekker stinken.

Groetjes

ohja hoor, en dat blijft, vergis me zelfs nu nog wel eens dat ik denk dat hij een poepluier heeft, en dan blijkt dta het gewoon scheten waren!!! Echt stinken doen ze soms!!, maar ja als we eerlijk zijn, wij toch ook af en toe???

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Ja dat is wel zo ja wij kunnen er ook een houtje van
Maar vind het echt apart zo’n lucht van melk.
Bij deze kleine manneke is het wel de hele dag door is niet erg dat niet maar was wel benieuwd.

Groetjes

Gewijzigd door - Esmeralda2007 op 28 Jan 2011 01:22:19

Hihih ik heb zelfs een keer mijn man “de schuld” gegeven van een poeplucht in de woonkamer, blijkt het mijn 2 jarige dochter te zijn! Dan is het dus wel heel erg. Ik kom me bijna niet voorstellen dat die lucht veroorzaakt werd door mijn “baby” ! hahahahahah

Onze kleine meid van bijna 6 1/2mnd kan d’r inderdaad ook wat van. Zij slaapt tijdelijk bij ons op de slaapkamer, omdat wij net zijn verhuist, en haar kamertje nog niet helemaal klaar is. Maar als wij dan 's avonds naar bed gaan, dan horen we af en toe toch een geknetter…
Vraag me soms echt af, hoe dat, uit zo’n klein lichaampje kan komen =)

Bij Max valt de lucht wel mee, maar hij laat ook tritsen scheetjes hoor! Echt zo van: trrrrrrrr! Soms stinken ze ook wel. Vies, hihihi, maar volkomen normaal bij die kleintjes!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Mijn dochter is nu 7 weken en die laat scheten, daar is een bootwerker jaloers op! Het schijnt normaal te zijn. Ik geef mijn man gewoon elke keer de schuld )