Dag dames,
ik heb een vraagje aan jullie. Ik ben op 1 december geopereerd aan mijn hernia, gevolg ik mag de kleine 6 weken niet tillen. nu zijn we op de helft en ik heb even de behoefte om te zeiken. Voorop gesteld ik heb hele lieve familieleden die me helpen waar ze kunnen. Maar met een eigen zaak en allemaal echt druk op het werk kunnen ze al willen ze wel niet altijd me even helpen. En de famillie van mijn man woont in het noorden en Assen en wij tussen de rivieren (minimaal 2 uur rijden voor mijn schoonouders). Michel, mijn man, moet iedere dag tot 18.00 uur werken en is om 19.00 uur thuis. Hij probeer ook zo goed en kwaad als het gaat te helpen.
Waar ik nu zelf heel moe van wordt is om iedere dag mensen te regelen die de kleine van het kinderdagverblijf kunnen ophalen en hier brengen. Ik heb ondertussen wel een meisje (15 jaar) gevonden die dan mee komt helpen om haar te vermaken en eventueel mee op bed te leggen, omdat Danielle soms al om 18.30 letterlijk omvalt van de slaap. I.v.m. de sneeuw en gladheid durf ik ook niet echt goed een half uur heen en half uur terug te lopen. De meiden op det kdv willen met liefde en plezier Danielle in de wadelwagen zetten.
heeft er toevallig ook iemand hier ervaring mee of tips.
Groetjes Corina.
Sorry moest even zeiken tewijl ik anders altijd positief ben.
Danielle is geboren op 7-1-2010