Kleine meisjes onderbroekjes

Heb inmiddels onderbroekjes voor Fabienne van de Zeeman en de goedkope broekjes van de Hema met de hartjes er op … Wat een flut zooi allemaal.

Die van de Zeeman vind ik de stof fijn, niet zo dun maar vind ik nogal klein, sluit niet mooi aan. Koop ik groter dan zakt het af?
Die van de Hema lijken wel zakdoeken zo dun en gaat steeds tussen de billetjes zitten, ook als ze ze optrekt en een peuter/kleuter in een string? nee dank je

Wie heeft er een tip voor stevig, katoenen, goed aansluitende, wat hoge onderbroekjes?

Groetjes Esther

Ik heb dan wel een jongetje, maar voor hem hebben we de boxertjes van de Hema, en die zijn heel fijn.

Misschien hebben ze ook wel boxertjes voor je dochter, het lijkt me dat die beter blijven zitten?!

Liefs, Anne

Je moet de boxertjes van de Hema hebben. Die zijn ideaal! Lijken dun maar ze zijn hier al tig keer gewassen en zitten nog prima in model!

Witte boxertjes met roze elastiek aan de bovenkant. Echt, koop maar eens een setje dan zul je zien dat het fijne onderbroekjes zijn.

Ik kreeg sowieso van een vriendin de tip om boxertjes voor meisjes te kopen omdat die nogal eens tjoepa met de benen omhoog gaan zitten of aan een klimrek gaan hangen met een rokje of jurkje aan en dan geeft zo’n boxertje minder inkijk.

Vooral zodra ze naar school gaan is die inkijk niet tof.

Groetekes, Sje

Ik zou ook boxertjes doen.

En anders ondergoed van Beeren.
Vaak wel wat duurder dan de Zeeman o.i.d. maar deze zijn qua pasvorm ook veel beter. Niet van die mega grote pijpjes maar gewoon netjes aansluitend.

Ik heb voor dochter hier boxertjes van de Zeeman. Die zitten prima.
Gewone onderbroekjes ook gehad, maar idd geen succes, sluiten niet goed aan.

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)

Oh, wat het op de markt kost weet ik niet.

Ik moest laatst ergens 10.- betalen.

Bij de Hans Textiel hebben ze het ook gehad, daar was het ook niet duur weet ik nog. Maar ja, die bestaat niet meer.