Kleine geef kadootje 3 jarige

Hoi,

Weet er iemand nog een leuke kleine kadootjes van maximaal 10 euro voor een driejarige.

Mijn dochter wordt binnenkort 3 jaar en ik kom net een paar kadootjes te kort voor d’r verlanglijstje. Ben even helemaal blank in nog iets te bedenken.

Er staat al op :
play doh klei, keukenschortje en pannelappen, prikblok met de daarbij behoorende spullen, puzzel van 20 stukje een kassa met speelgeld en poppenkleding (rest zoals potje enzv heeft ze al)

Groetjes

lon106

verkleed kleren, prinsesseschoentjes ( van die speelgoed plastic dingetjes), kroontje, toverstok, theeserviesje, pannensetje, raamstiften, kralen, kassa enz enz. Kun je er wat mee al ?

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ik weet een leuke site waar ze veel leuke hebben dingetjes hebben, maar die zal ik hier niet mogen noemen.
Kan ik je evt wel doormailen?
Hebben ze leuke dingetjes voor 3 jarige.

groetjes Gytha

Hoi Asje,

Dank je wel voor de gedachten stroom maar wat ik lees heeft ze de helft al van maar inderdaag princessenschoenen heeft ze nog niet en raamstiften ook niet Bedankt komen gelijk op de lijst.

Hoi Gytha,

Graag ontvang ik het adres. Ik heb wel een vriendin die via internet wel eens wat koopt dus zou even kunnen kijken voor haar.

Groetjes

lon106

lon,

ik heb je een email met het adres verstuurd.

succes gr gytha

Hoi Gytha,

Leuke site staan schatige dingen tussen.

Groetjes

lon106

hoi lon,

ja echt leuke dingen hebben ze hopelijk zit er voor je wat tussen.

groetjes gytha