Kleine dondersteen!

Ruben is de laatste dagen behoorlijk jengeling, iets wat ik van hem niet gewent ben.

Als hij in de box ligt en ik loop weg begint hij even hysterisch te krijsen, terwijl er dus niks is, loop ik terug gaat hij lachen.

Zit hij bij oma op schoot, en hij ziet mij, gaat hij ook gillen met beide handen naar mij gericht.
Krijgt hij zijn zin dan niet legt hij zich er ook wel bij neer.

En als ik hem op bed leg gaat hij meestal ouweoeren lachen en gek doen dekens afschoppen.
best wel grappig eigenlijk, maar oke dan ga ik dus weg, en nu 5 min begint hij te jengelen en soms blijft hij het wel een uur volhouden.

En S’nachts wil hij wel eens gaan spoken dan begint hij ineens te huilen en na 2 min is het weer over?! Vreemd.

De manier waarop hij overdag huilt is echt aanstellen en aandacht vragen.
Hij heeft dus geen tranen, en van die oogjes die op donderen staan, en zodra hij mij ziet krijg ik eerst een glimlach en daarna schatert hij het uit.

Wat moet ik nou met deze dondersteen?
Want hij gedraagt zich wel erg vreemd de laatste tijd.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Oei…Ruben wordt groot!!
Hij is je duidelijk aan het uittesten!
Thomas en Robin hebben dat ook zo erg gehad! Robin nu weer…
Ik keur het niet goed. Als het jengelen me te lang door gaat, stop ik hem in bed. Robin is een slaapkop, dus die vind dat meestal wel goed. Als hij dan wakker wordt, is alles weer ok.
Succes!!

Groetjes Charon,
mama van:
Thomas

Robin

hehe ik denk dat charon wel gelijk heeft hoor!

quote:
En S'nachts wil hij wel eens gaan spoken dan begint hij ineens te huilen en na 2 min is het weer over?! Vreemd.

ja dat doet Alyssa soms ook, maar deze 2 laatste nachten is ze wel langer blijven huilen, waarschijnlijk tandjes ook van haar.

maar ik herken eigenlijk wel alyssa daarin hoor haar armpjes uitreiken doet ze ook wanneer ik voorbij haar box ga hihi. ik vind dat lief, maar ik neem ze niet gelijk op hoor, dan geef ik ander speelgoed en het ‘reeds mee gespeelde speelgoed’ haal ik uit haar box, soms luklt het niet hoor, dan doe ik haar pamper en terug in de box dan stopt ze wel hoor. en als langer blijft huilen dan 5 min is het meestal dat ze moe is.
dan stop ik haar in haar bedje!

groetjes van Samya ,mama van Alyssa

quote:
Als hij in de box ligt en ik loop weg begint hij even hysterisch te krijsen, terwijl er dus niks is, loop ik terug gaat hij lachen.

Hhoi Marianne

Manon doet dit sinds kort ook.
Schijnt ook een fase te zijn. Ze denken dat als ze je niet meer ziet je helemaal weg bent. Uit het oog = weg zeg mar.

Ik loop nu te praten en zingen door het huis als ik uit har gezichtsveld loop en dan gaat het goed!

En dat 's nachts even jengelen doet ze ook.

Tessie

ben dus niet de eenige.
dan zal het inderdaad wel weer een fase zijn.
Ik ga gewoon lekker door met met ik normaal ook doe (vast dagritme)
en als meneertje wil jengelen doet hij dat het maar!
Want als hij mij nu echt weer eens aan het uittesten is, en ik geef er te vaak aan toen, dan zit hij straks de hele dag op mijn arm, en dat moet ook maar niet.

Dus zal maar weer even door bijten, en dan gaat dit ook wel weer over.

ja marianne, is weer een fase.
diantha deed het ook, en nog wel soms.
maar ik doe hetzelfde als tessa, ik blijf tegen diantha praten als ik uit beeld ben.
of als ik even in de keuken bezig ben hoort ze die geluiden en dan is het ook wel goed.
gaat allemaal weer over!!

Groetjes Christa, mama van

quote:
Ik loop nu te praten en zingen door het huis als ik uit har gezichtsveld loop en dan gaat het goed!

haha ik loop hier ook soms zo (hopend dat de buren mij niet te hard bezig horen!)! maar lukt niet altijd!

Het is toch wat met die kleintjes.

Die van ons is ook niet op haar best. Huilen, jengelen, krijsen.
Of de tanden of uitproberen? Soms lastig om te bepalen.

Het aantal decibel boven mij is erg hoog geloof ik.

Tessie

hij heeft ook lekker een ondeugent snoetje heerlijk he kinderen

groetjes marielle mama van
10-10-01

quote:
hij heeft ook lekker een ondeugent snoetje heerlijk he kinderen [quote]

Zeker weten!! Maar soms kan ik hem wel achter het behang plakken, hoe klein hij ook is.

quote:
Soms lastig om te bepalen.

dat vind ik ook soms!!!

quote:
Het aantal decibel boven mij is erg hoog geloof ik.

Wahahaha…en het word met de dag hoger en hoger.

Nog hoger???
Dat kan haast niet.

Mar ik ben ook wer hel trots.
Net nar de supermarkt gewest voor foto’s. Zo’n aktie.

Ze deed het super!!! Zat in een koffer met beren en schaterlachte naar de fotograaf! Allemaal mensen erachter…zo van o wat een schatje!!!

Dus alle ellende van vannacht is haar weer vergeven.

Tessie

Whahaha…en zo is dan weer alles vergeven en vergeten.
ben wel nieuwsgierig naar de foto!!!

quote:
Allemaal mensen erachter...zo van o wat een schatje!!!!

hehe, en jij in jezelf van “jaja mensen kijk maar goed , IK ben de mama van dat schattig kind!” hihi

ja foto zeker tonen he!

Als ik de foto heb zal ik hem scannen en plaatsen.

quote:
IK ben de mama van dat schattig kind!"

Jazeker! Mar ik was nog niet het ergste. Mijn moeder was erbij…ze wilde zelfs wel dat ze grijs haar had gehad zodat iedereen wel even zag dat zij de oma was!!!

Tessie

quote:
ze wilde zelfs wel dat ze grijs haar had

hahahaha,
dat is dan waarschijnlijk één van de weinige keren dat ze dat wenst!hihi

Dat denk ik ook!

quote:
dat is dan waarschijnlijk één van de weinige keren dat ze dat wenst

Normaal gaat ze om de 6 weken naar de kapper om nu juist die haren bij te werken!

Tessie