hallo allemaal ,
kan je wel last hebben van klachten van zwangerschap maar negatief testen ?
voor zover ik weet zorgt juist het hormoon voor de klachten .
graag jullie mening .
alvast bedankt
Klein vraagje
Dat kan. De testen zijn 99% betrouwbaar. Laatste bij kassa hebben ze ze getest en een gaf zelfs aan dat de man die ze teste zwanger was. 100% zeker is een bloedtest en of echo.
Groetjes,
Michèle
de klachten hoeven niet altijd van een zwangerschap te komen die kunnen ook psychisch zijn als je er bv te veel mee bezig bent
Groetjes Michelle
Zelf ben ik ook net weer zwanger . Ik testte eerst te vroeg en had toen een negatieve test. Een paar dagen later ( en nog steeds niet ongesteld) weer getest en een dikke plus. kan het zijn dat jij ook te vroeg hebt getest? Want er moet voldoende hormoon in je urine zitten om een positieve test te hebben.
Succes! groetjes
Gewijzigd door - Linette1 op 27 Apr 2009 09:19:41
hoi ,
maar kan het dan dat je dus wel letterlijk boven de pot hangt , alles eet wat je maar tegen komt en negatief test ?
lijkt mij toch dat als dat hormoon zorgt voor overgeven en eet buien dat de test toch ook positief zou moeten zijn , of test de test pas positief bij een bepaalde hoeveelheid hormoon maar bv de misselijkheid al komt bij een kleinere hoeveelheid van het hormoon .
als ik het zo lees is het niet echt duidelijk hahaha .
hop dat jullie de vraag snappen .
Hoi
Nou ik snap je vraag wel hoor maar ik weet niet hoe lang je overtijd bent? Als je al ver overtijd bent en nog steeds negatief test, maar wel zo misselijk bent, zou ik even je huisarts bellen. Wij zijn natuurlijk geen dokters hier…
oh jee , nee ben nog niet overtijd , sorry niet goed uitgelegd.
even nog een keer .
het punt is ik moet over vier dagen ongesteld worden , liever niet natuurlijk maar dat snappen jullie wel.
nu ben ik sinds gister contine misselijk ,knalllende koppijn maar eet dus hele zakken drop weg , vanacht werd ik wakker en heb een pak choco koek opgegeten.
niets voor mij want hou niet van zoet.
ik had vorige week zaterdag mijn ovulatie dus geklust , dus het zou moeten kunnen dat ik zwanger ben .
nu is dus mijn vraag
, kan ik last hebben van de hormoon kwaaltjes terwijl een test negatief zegt , kan het zijn dat je lichaam eerder last heeft van hormonen als dat de test kan aantonen dat je zwanger ben ???
sorry voor de onduidelijke vraagstelling .
Even of de test wel of niet negatief is. Maar grote hoeveelheden drop en chocolade kunnen ook hoofdpijn geven. En als je wel zwanger bent zou ik nu maar even stoppen met de drop want deze vehoogd de beloddruk en dat wil je niet.
Groetjes,
Michèle
uuhhh… maar je kan toch nog niet testen als je nog niet overtijd bent?? Of heb ik de nieuwst testmogelijkheden gemist…?
Als ik jou was zou ik me eens even niet zo druk maken
Ik snap dat je graag een kindje wilt en het liefst zo snel mogelijk wilt weten of je zwanger bent of niet, maar het komt een beetje over alsof je er te veel mee bezig bent.
Toen ik net de eerste maand gestopt was met de pil was ik 7dagen over tijd, ik voelde me ook niet helemaal oke, ook hoofdpijn, lichtjes misselijk ect. Maar op de 8ste dag dan toch uiteindelijk ongesteld geworden.
Ik was zwanger van een tweeling, waarvan gezegt word dat je meer hormonen zou hebben, nou met 1 dag overtijd moest ik wel heeeel erg goed kijken of de test positief was.
Die teste wat je nu beschrijft over 6 dagen eerder testen zou ik zowiezo dus al niet geloven Wacht gewoon even rustig of tot de dag na dat je eigenlijk ongesteld moet worden.
quote:
Als ik jou was zou ik me eens even niet zo druk makenIk snap dat je graag een kindje wilt en het liefst zo snel mogelijk wilt weten of je zwanger bent of niet, maar het komt een beetje over alsof je er te veel mee bezig bent.
Toen ik net de eerste maand gestopt was met de pil was ik 7dagen over tijd, ik voelde me ook niet helemaal oke, ook hoofdpijn, lichtjes misselijk ect. Maar op de 8ste dag dan toch uiteindelijk ongesteld geworden.
Ik was zwanger van een tweeling, waarvan gezegt word dat je meer hormonen zou hebben, nou met 1 dag overtijd moest ik wel heeeel erg goed kijken of de test positief was.Die teste wat je nu beschrijft over 6 dagen eerder testen zou ik zowiezo dus al niet geloven
Wacht gewoon even rustig of tot de dag na dat je eigenlijk ongesteld moet worden.
Hierbij sluit ik me aan. Helaas heb ik hierop geen antwoord voor je. Maar je weet ook nooit hoe een lichaam je voor de gek kan houden als je maar graag genoeg wilt he. Mijn advies is dan ook om domweg af te wachten, proberen te focussen op andere leuke dingen en over een paar dagen nog eens te testen. Zowiezo is mijn ervaring ook dat het los laten van zwanger willen worden en de frustratie dat dat niet zomaar even lukt, er eerder voor zorgt dat je wellicht zwanger wordt. Dus probeer “hoe lastig dan ook” om je lekker met andere dingen bezig te houden.
succes
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
hallo ,
zoiets los laten is nooit makkelijk , als je iets graag wil houdt het je nou eenmaal flink bezig.
we zijn al zo lamg bezig en het begint er naar uit te zien dat het voor ons niet gaat lukken , na al zoveel tegenslagen te hebben doorstaan moeten we deze tegenslag ook maar in de ogen gaan zien .
de artsen waren het er al niet mee eens in eerste instantie , maar omdat mijn auto imuum ziekte rustig was mocht het toch.
jullie zeggen laat het los maar dat is niet zo eenvoudig , punt is als mijn ziekte weer actief wordt mag ik niet zwanger worden ondat het dan te gevaarlijk wordt .
jullie begrijpen dus , dat er bij ons echt een klokje tikt , nu ben ik in orde dus nu moet het , en anders kan het wel weer een jaar uren voor ik groen licht krijg.
maar , ik ga het inderdaad los laten , had ik al gedaan tot mijn ovulatie zo iverduidelijk aanwezig was twee weken geleden , tja dan ga je toch weer hopen he.
maar goed , inderdaad , even los laten en hopen op het beste .
nu even een andere vraag ,
waarom is het altijd zo dat je vanaf een paar dagen voor de menstruatie al slijm /afscheising verliest ?
is dit dan het slijm van de baarmoeder die het los laat ofzo ? ik ben hier heel benieuwd naar , ik ben toch niet de enige die dit heeft ?
groetjes en bedankt voor alle andwoorden
Het is zeker niet makkelijk om los te laten, vooral niet wanneer je in een situatie zit waarin jullie nu zitten.
Probeer er gewoon niet te veel mee bezig te zijn, geef desnoods de moed op. Houd niet bij wanneer je kans maakt om zwanger te raken, denk niet wanneer jullie ‘bezig’ zijn; zal het raak zijn? We gaan een kindje maken.
Geniet gewoon van elkaar…en doe dat regelmatig
Kijk ook of je iets van afleiding kunt vinden, iets wat je bezig houd. Ga fanatiek sporten of zo. Probeer een doel te bereiken en houd je daar mee bezig.
Even om een kort voorbeeld te noemen;
een vrouw heeft 1 zoon, ze wilt graag nog een kind, stopt met de pil, na een jaar nog niet zwanger, gaat naar het ZH, onderzoeken ect. Ze wilt geen hormonen, IVF, oid want ze wilt geen tweeling (de kans daarop is met hormonen en IVF groter). Wanneer ze na een bepaalde tijd niet zwnger zou raken zou ze toch echt iets van hulp moeten krijgen van het ZH. Zoontje word behoorlijk ziek en ze is veel met hem bezig en denkt even helemaal niet meer aan zwanger raken. Promt is ze zwanger, en haar Gyn heeft heel hard gelachen toen hij zag dat ze zwanger was van een tweeling! (ik was het trouwens niet hoor )
Inderdaad, los laten is een groot woord en zeker in je/jullie situatie. Natuurlijk is dat niet makkelijk, voor niemand niet die zo graag wil ( duurde bij onze eerste een jaar voordat ik zwanger werd en we wilden ook zo graag dus ik snap het wel). Maar probeer er toch niet te veel mee bezig te zijn. Ik gun het iedereen van harte die er zo klaar voor is om een klein wonder welkom te heten. Zoals het voorbeeldje hier boven me, ken ik nog 2 verhalen uit eigen omgeving, vandaar mijn advies om los te laten/er minder mee bezig te zijn. Wie weet helpt dat …
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
hier ook het zelfde ik heb zelf voor dat ik zwanger raakte van leyla twee miskramen gehad nou had ik vorige week weer een miskraam .
ik wil ook heel graag nog een tweede maar bij is het ook heel moeilijk om weer zwanger te worden in jan / maart ben ik twee weken en een dag ongi geweest ben er mee naar de dokter geweest en kwam met deze conclusie of ik kan heel moeilijk zwanger worden of nooit meer zwanger worden .
ik probeer er niet aan te denken maar toch blijft het rond spoken in je hoofd
dus ik kan wennetje heel goed begrijpen hoe ze zich voelt ook al heb ik al een dochter is het niet leuk als er iets mis is met je lichaam waar door het niet kan of word bemoeilijkt maar ik duim voor je meis dat het een keer lukt .
gr de mama van leyla
veronique daniels
Oh bah Veronique dit is natuurlijk wel heel erg balen zeg!
Misschien vervelend om te horen en ook niet leuk om te schrijven maar…misschien was dit dus wel je laatste ‘kans’? En is het nu misgelopen.
Een miskraam is altijd heel verdrietig en pijnlijk, maar in jouw geval toch wel minimaal 3dubbel verdrietig en pijnlijk.
Ik hoop dat je toch nog zwanger kunt worden. Weet je wat er mis is waardoor je of heel moeilijk zwanger kunt worden of helemaal niet meer?
Zou in jouw geval hormoonbehandeling geen optie zijn dan?
Misschien is dit ook wel een optie voor Wennetje?
Heel veel sterkte alle 2, ik vind dit toch wel heel erg naar voor jullie!
@jolan
ja ik weet wat er mis is maar wil het er voor der rest niet over hebben
en ik heb al besloten als het niet meer lukt dat ik het niet met hormonen of wat dan ook gaan doen ik wil geen gesleutel aan mijn lichaam dus op dat gebied houd het het voor mij al zowiezo op en een draag moeder wil ik ook niet heb er heel lang over nagedacht maar ben tot conclusie gekomen dat ik het niet zie zitten .
zelf heb ik het gevoel dat ik nog wel een keer zwanger word wanneer weet niemand zelf blijf ik mij twwede kindje steets zien wat het word hoe het er uit ziet .
kan goed zijn dat het deze maand wel raak is het zit wel in me hoofd en ik wil het graag maar ben er niet contenu mee bezig
doe gewoon de normale dingen op een dag en heb hier afleiding zat .
ik blijf verlopig positief denken en in de toekomst zien we het verder.
gr de mama van leyla
veronique daniels