Klein updatje

Hallo allemaal

hier gaat het lekker vandaag is de kraamhulp voor het laast geweest al weer een week verder zijn we wat gaat het nu al hard…
Roy slaapt nu goed hij komt 1 keer rond 3 uur snachts en was gister al 100gr boven zijn geboorte gewicht gaat heel goed dus.
peet moet 15 okt geopereerd worden dus over 2 wk dat zal ff een rot tijd worden maar het wordt echt tijd nu want hij heeft veel pijn…

jordy gaat ook steeds meer wennen al is hij wel erg driftig ,hij moet erg wennen ,maar gaat niet meer zo erg huilen als roy huilt
hij is nu bij opa en oma voor een nachtje we gaan hem morgen weer halen. Peet moet zo naar het ziekenhuis voor wat onderzoeken en morgen moet roy voor een echo van de nieren dus is het wel ff goed dat hij daar is alleen voelt het niet zo goed…brrrr ik mis hem nu al heel erg…

verder gaat het dus erg goed, ook met mij alleen eigelijk nog erg last van na weeen das ff wat minder maar dat zal ook wel gauw over zijn

tis toch een wat langer verhaal geworden nu ga ik ff liggen

dikke kus allemaal van peet, tries,jordy en roy ,al met al het gezinnetje dus hihi

mooi triesje, succes vanmiddag en vanavond zonder mannetje Jordy, maar goed dat je die stap hebt gezetals het helemaal niet gaat bellen ze je heus wel op hoor!Geniet nog maar even lekker van Roy en inderdaad een week duurt kort als je het leuk hebt!!

Kussies

Dus er is een datum voor de operatie gezet? Das mooi. Tuurlijk zul je het heel druk krijgen, maar ach dat heb je het nu ook al natuurlijk. Het zal heel fijn zijn, als Peet van zijn pijn af is. Kan hij ook meer genieten toch? Doet ie vast al wel, maar dan nog beter. En tjee he, nog last van naweeën??? Jij bent wat dat betreft, dan niet gezegend hoor , gelukkig gaat het verder goed met je.

Het zal nog wel ff wennen blijven voor je Oudste (met hoofdletter, is byzonder woord immers), maar op een bepaald moment is er ook rust voor hem. En slaan ze elkaar fijn de hersens in enzo, om elkaar vervolgens weer in de armen te vliegen. Tenminste das mijn ervaring hier thuis hihihihi. Maar dat duurt allemaal nog wel eventjes bij jullie.

Ik ben in ieder geval blij voor Peet, dat hij nu gauw geholpen gaat worden. Probeer een soort hulp systeem op touw te zetten Tries (buren, kennissen, familie enz. enz.), voor als je het niet gaat redden en wie weet, valt het je allemaal nog mee!!
Spreek je snel (ben trouwens lekker ziek ook nog, bah, net als Veronica en Lucas…)

liefs van Moontje

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo