Klein papvraagje

Ik geef nu sinds een paar dagen ook weleens pap in de ochtend. Hier staat op dat het met opvolgmelk aangemaakt dient te worden. Maar kun je hiervoor ook gewone melk gebruiken?

Groetjes Jeuly

Ja hoor, kan makkelijk met gewone melk. Deed ik ook altijd voor onze meiden.

Groetekes, Sje

Vanaf een jaar mogen ze gewone melk, dus ik stap voor Neeltje ook binnenkort over

Idd gewoon met halfvolle melk aanmaken.

Tot iets van 11 maanden hebben we opvolgmelk gebruikt en daarna zijn we overgestapt op gewone melk.

Groetjes,
Sandra

Hier hetzelfde verhaal. Als je kleintje ouder dan een jaar is, kun je gewoon halfvolle melk gaan geven. Je kunt zelfs gewoon brintapap gaan geven, das goedkoper dan alle speciale kinderpap.

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Liske@ ja dat wilde ik ook nog zeggen! Ik gebruik hier gewone brinta, dus ook niet die 12-maanden ( die is nl heel donker). Vindt Minke heerlijk! En hoop Neel ook straks .

geen probleem inderdaaad, wij zijn ook met iets van 11 maanden overgestapt naar gewone melk, wel met extra druppies vitami D geloof ik

Ik gebruik ook gewone melk om de pap te maken. Maar heb wel net een pak brinta voor 12 maanden gekocht. Kan inderdaad wel de gewone brinta gaan halen daar had ik nog niet aan gedacht. Heb nu nog een aangebroken pak van 8 maanden maar koop nadat ik die van 12 maanden op heb ook maar een gewone. Ik doe de vit D druppels ook door de pap heen weet ik zeker dat ze binnen krijgt.