Klein onderzoekje: peuters in de supermarkt?

Lieve (groot)ouders, voogden, en andere volwassenen,
Ik ben Vivian, studente aan de TU Delft. Voor mijn studie Industrieel Ontwerpen ben ik op bezig met een onderzoek naar het gedrag van peuters in de supermarkt. Ik wil uiteindelijk een educatief speeltje ontwerpen wat voor hen het boodschappen doen leuker en leerzamer maakt, en wat voor u als volwassenen het letten op uw kind als hij of zij “losloopt” minder zorgelijk maakt.

Zou ik in het kader van dit onderzoek, aan ouders met een of meer peuters in de leeftijd van 2 of 3 jaar een oproep mogen doen tot het invullen van een kleine enquete die ik heb gemaakt?

De enquete kunt u hier vinden:
http://www.onderzoekdoen.nl/onderzoek.php?f=3833

Ontzettend bedankt!!

Zo’n spelletje bestaat al. Albert Heijn heeft computers voor peuters in de winkels. Zit bijv. spelletje op die computer over de verschillende soorten afval.

Groetekes, Sje

Hallo Sje, dankjewel voor je reactie!
Het klopt inderdaad dat er een dergelijk spel bestaat.
Mijn taak is echter om iets te ontwikkelen waarbij het kind zich zelf bezig houdt met het doen van de boodschappen, en dus niet voor een tv of computer gaat zitten maar met zijn of haar ouder mee de winkel in gaat.
Een andere iets inslag dus, en dan merk ik vanzelf of daar behoefte aan is!

Groetjes,
vivian

Ah, ik snap het. En mini-boodschappenkarretjes waar wij vroeger zo gelukkig mee waren, die voldoen dus tegenwoordig blijkbaar niet meer voor die kleine moppen.

Groetekes, Sje

Huh hadden ze in jou tijd mini boodschappen karretjes Sje?? Toen ik klein was had ik die niet, liep ik dat grote kolos van me moeder voort te duwen als ik er niet in zat

Groetjes,

Michèle

Ik weet eigenlijk niet of ze die toen al hadden. Ik ben 40. Geen idee!

Groetekes, Sje

ik 29 en ik had ze niet hoor

Groetjes,

Michèle

Hm, is het toch van na mijn tijd.