In welke winkels kopen jullie de kleertjes voor je kindje?
Of via welke website?
Groetjes!
90% van damian zijn kleren komt bij de zeeman vandaan. het zier er gewoon goed uit is niet al te duur want hij draagt het toch nog niet zo lang. sommige dingen komen ook bij de h&m of prenatal vandaan
ik koop eigenlijk overal kleertjes. H&M, Hema, Villa Happ. Somsbij duurdere winkels, maar dan meestal in de uitverkoop ofik moethet echt heel leuk vinden. En ik koop veel merkpakketten via marktplaats. Daar zitten vaak echt superleuke dingen bij en niet duur. Ik krijg heel veel merkkleren van oma en opa dus datis wel fijn.
22-12-2009 colin geboren
@mama van colin:
wist je al dat villa happ failliet is? Jammer hè, ik kwam er ook wel eens!
En wat bedoel je met ‘merkpakketten’?
Doeg!
Op het moment nergens.
Niet dat Sarah naakt door het leven gaat ,
maar ik heb én geen geld (studiefin. is EINDELIJK rond) én ik heb nog een hele grote tas vol met tweedehands kleren van echt alle merken. Oja, en ook nog super chique.
Maar vandaag zei ik toevallig tegen Sarah dat het wel erg lang geleden is dat we naar de stad zijn geweest. Zodra mijn geld er is gaan we shoppen.
En dan ga ik meestal naar de Hema, de Zeeman, Hans Textiel, soms H&M en C&A. Duurder begin ik niet aan. Sarah is binnen een dag weer helemaal vies van het kruipen en ze groei zo hard.
Ik zweer nu ook bij leggings en simpele long sleeves. Kruipt wel zo makkelijk.
Zodra ze kan lopen ga ik weer aan de jurkjes.
bij ons is daar een nieuwe winkel in gekomen die eigenlijk veel leukere kleertjes heeft. Jammer genoeg wel veel duurder Ducky Beau enzo hebben ze daar.
Ik bedoel metmerkpakketten tweedehands pakketten met merkkleding. Vaak een euro of 20 en dan heb je flink wat truitjes en broekjes. Spijkerbroeken lijden toch bijna niks zeker nietals het duurdere zijn.
22-12-2009 colin geboren
Dat wisselt, maar voornamelijk bij de hema en de prenatal. Ook wel bij Villa Happ, maar zijn helaas failliet. Laatst via een internetshop voor outlet-kinderkleding een leuk merkspijkerbroekje van Retour met 20 euro korting gekocht omdat het van vorig seizoen was, maar dat doe ik weinig. Dus vooral betaalbare kleding van goede kwaliteit, maar niet te duur.
Groetjes,
M
Voor meiden hebben ze echt hele leuke kleertjes bij de Jola!. Is van het merk Bakkaboe en is helemaal niet duur. Echt een aanrader!! Voor jongens schijnt het daar weer wat tegen te vallen voor zover ik hoor. Verder shop ik bij H&M, V&D, Prenatal en rompertjes etc vaak bij de Wibra. Ik vind persoonlijk de rompertjes en soms zelfs kleertjes van Wibra veel leuker en beter van kwaliteit dan die van de Zeeman. Die vallen vaak veel te wijd hier.
mama1980
Bij mamaenkids.nl hebben ze leuke Name it kleding met veel korting! Ik kijk er regelmatig op. Soms hebben ze niets maar meestal bestel ik er toch wel weer wat. Echt een aanrader. Daarnaast C&A, zeeman, wibra enz.
Wij hebben in Winterswijk een heel leuk winkeltje waar ze 2ehands kinderkleding verkopen. De kleertjes zijn daar zo mooi en goed dat ze niet van nieuw te onderscheiden zijn. Marktplaats staat ook veel en goed spul.
Ik vind dat een uitkomst, mijn dochter is heel snel uit de kleine maatjes gegroeid, ik was blij dat ik er niet de volle pond voor heb betaald.
Nieuw koop ik graag bij de Hema, Family en de babywinkels.
Op internet heb je op esprit.nl ook erg leuke kleertjes. Het is gratis verzending en terugsturen mocht het niet passen ofzo.
groetjes!
Ik krijg bijna alles van mijn lieve familie in NL opgestuurd. Verder vermaak ik ook wel eens kleding. Dus als ik een jurk heb die te kort word maak ik er of een shirtje van of een rokje van! Ohhh en als broekjes te kort worden worden het dus shorts hahahahahah!
Ik shop ook vaak goedkopere kleding bij de Hema, H&M, Ter Stal, Prenatal, Tuunte mode, Zeeman.
Rompers heb ik vaak van de Hema of Zeeman.
Veel Hema hier,
ook wel redelijk wat V&D en C&A.
En een beetje Prenatal/andere babyzaken.
M.