Kleermakers zit vraagje

Ik weet niet goed hoe ik de vraag moet formuleren, maar is de kleermakerszit een natuurlijke houding voor een mens?
want Rico kan het nergens afgekeken hebben want ik zit nooit zo en hij gaat de laatste tijd automatisch zo zitten.
ik vroeg het me gewoon af eigenlijk

echt niet??? hahaha!
ik lik graag koek van mijn been hahahahha
nee flauw
maar zo heeft rico ook altijd van die maffe dingen idd hij loopt constant met de deurknoppen rond van het dressoir. die kan hij eruit trekken namelijk…moeten een keer goed worden vastgelijmd, maargoed, daar is hij dus helemaal verzot op. boven het dressoir hangt een spiegel en daar verstop ik ze altijd op…dat heeft meneertje nu door en raad eens? hij roept wijzend naar de spiegel: BABY!" wil dat ik m dan optil en zichzelf ziet
en dan doe ik dat pakt hij snel de knoppen haha zo gehaaide muts!

Morgan zit ook in kleermakerszit en mamma echt niet want dat kan ik niet meer met mijn knieeen. Maar zo zegt zij weer ineens woorden dat ik denk huh waar heb je dat geleerd?? Zo wees ze van de week een hartje aan en zei hart en vanavond op tv reclame voor restorante en morgan zei hmm pizza. Ze heeft misschien 2 keer pizza gegeten… Dus echt wat er inderdaad in die koppies omgaat, geen idee.

Groetjes,

Michèle

ja vreemd he dan zal het wel een natuurlijk iets zijn ofzo dat in kleermakers zit gaan zitten.

En idd die woorden die ze af en toe uitkramen dat ook ik denk van; waar haal je het vandaan!
en zo opeens nu. en zo veel woorden en zo snel.
dat hmm pizza is een goeie
daar mag je mij namelijk echt voor wakker maken. wel 1 van de pizzaria, en dan het liefste of magaritha of pizza kebab met knoflooksaus haha! erg dit!

Rico zegt nu ook alles na qua lichaamsdelen:
arm, been, voet, teen (behalve vingers die heten in zijn ogen ook tenen haha!)
oog oor neus mond (mond noemt hij dan ond)
en hij weet het gelijk te zitten wijst alles aan ook bij mij.
en ook dat is allemaal gekomen na de operatie. het lijkt wel sinds die amandel eruit is dat zn hersens zijn gaan werken voor dat deel, alsof dat niet ging met die amandel hahaha! echt zwaar bizar maar ik ben er blij mee, want hij verrast me nu bijna (niet altijd maar echt bijna) dagelijks met nieuwe woorden of dingen die hij weet.

Best kans dat zijn gehoor toch minder geweest is Inge en dat ie het nu wel goed op pakt.

Groetjes,

Michèle

ja dat vind ik juist zo vreemd michele,
hij heeft nog nooit vocht achter zijn oren gehad.
Had je gelezen wat ik schreef wat de KNOarts zei? over de buis van eustachius ofzoiets?
die is dus gezwollen nu en daardoor zit er vocht bij zn oor.
dan zou je toch juist zeggen dat ie NU niet goed hoort?
haha het is echt vreemd dit…