Kleding

Ik heb sinds kort ontdekt dat leuke kleerjes voor je kind helemaal niet zo duur hoeven te zijn.
Ik kocht iedere keer hele dure setjes en nu ben ik een paar keer naar hele goedkope winkels geweest en zag ik er ook hele leuke dingen liggen.

Ik vond Joyce zo snel weer uit de dure setjes gegroeit dan baalde ik daar echt van.
Nu wil ik twee mooiere setjes voor als we weggaan en goedkopere kleding voor als we gewoon thuis zijn.

Hoef ik tenminste ook niet meer zo tegen het plafond te stuiteren als ze alles onderkliederd tijdens het eten.

idiaal die goekope zaakjes!
ga er maar al te graag heen de kleding kost bijna niks.
en als er dan weer eens een broek vies word of kapot gaat van het kruipen.
dan doet het in je beurs ook niet zo’n zeer

Groetjes Marianne mama vanRuben

Hoi Miranda,
Weet je dat je die dure setjes gewoon weer op marktplaats of ebay kunt verkopen, dan kan je weer nieuwe kleertjes kopen…
Ennu de hema vind ik zelf prima kleertjes…al vergeet ikzelf ook wel 's naar de prijs te kijken…
Groetjes Marieke

hoi marieke,
nee hoor ik verkoop joyce haar oude kleertjes niet.
Die is eventueel voor ons tweede kindje

Ik koop zo ongeveer alles voor mijn meisjes bij de goedkopere zaken. Je moet er wel een neus voor hebben en ze moeten maar net een leuke collectie hebben, maar je kunt daar hele toffe dingen vinden!

Zaken als Zeeman, Wibra, Sengers, Hans Textiel, Jola hebben vaak hele leuke kleertjes! Vooral de merken Bakkaboe en Persival vind ik persoonlijk erg leuk.

Je moet maar zo denken: als je een wit shirtje van Mexx hebt met een tomatensausvlek dan is het net zo’n waardeloos shirtje als wanneer er een zelfde vlek in een wit shirtje van de Zeeman zit. Maar het scheelt je wel een hoop geld!

En verder heb ik het geluk dat mijn moeder zo ongeveer getrouwd is met haar naaimachine, dus onze meisjes zijn haar wandelende paspopjes! En ook zelfgemaakte kleertjes kosten zo ongeveer niks!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 12 Oct 2006 14:21:20