Kleding uitgezocht

Ik dacht vanmiddag ik ga eens kijken wat ik nog in de zakken in de kledingkamer heb en ik pas gewoon bijna al mijn pantalons en broekpakken weer. Ik heb gewoon ineens zo ontzettend veel kleren die geschikt zijn voor mijn nieuwe baan… Ik moet ze even wassen maar dat doe ik morgen wel even… lang leven de 12 kilo die er al af is.

Groetjes,

Michèle

Hé toppie zeg! Dat scheelt in de portemonee (al ga jij echt nog wel wat bijkopen hihi) EN het is goed voor je humeur: 12 kg eraf! Goed zeg!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wauw wat super dat je al je oude kleding weer past.

Toch altijd weer een heerlijk gevoel om te weten dat je zoveel oude kleding ineens weer past.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Bijkopen heb ik al gedaan Rainbow en straks alleen nog een paar mooie truien en vesten erbij en ik ben helemaal klaar voorlopig. Kijk afvallen was voor mijn gezondheid maar dit is wel een fijne bijkomstigheid, Nu alleen de Wii fit nog en ik pas alles weer

Oh ja waar ik wel heeeel blij mee ben, ik pas mijn paarse gothicjurk weer, kan hem wel niet naar me werk aan maar oh wat ben ik blij dat ie weer past.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 29 Sep 2010 16:54:14

Wauw, da’s super. Ineens je garderobe uitgebreid. Goed dat je 12 kilo kwijt bent, dat zou bij mij ook wel mogen. Kan die verrekte knop die om moet alleen niet vinden Top gedaan meis!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Knap hoor michèle, doet je goed he zo’n zak vinden.
Leuke nieuwe baan, je gothic jurk die je weer aan kan…
You go girl…

Gr Patries

Ik pas alleen mijn chinese jurk niet meer, mijn borsten zijn te groot

Maar verder ben ik weer helemaal blij. ga zo vast de zwarte was draaien dan is dat vast schoon en kan ik daar weer uit kiezen

Groetjes,

Michèle

dat is echt top michele! goed dat je het allemaal hebt bewaard, ik was na de bevalling zo depri omdat ik nergens in kon dat ik in staat was alles weg te pleuren, maar toch maar niet gedaan en daar ben ik nu blij mee!
fijn van je nieuwe baan ik denk dat ik dat ergens gemist heb! maar wanneer begin je?

@ Inge ik had eigenlijk net een vriendin afgesproken een kraampje te huren op de snuffelbeurs en daar de boel te verkopen, maar ja ik dacht toch maar eens passen dus nu heb ik straks hooguit alleen maar kinderkleren te verkopen.

Morgen al. Om 9.30 kan ik beginnen. Enne er zijn denk ik 3 topics geweest over mijn klote baan en deze die ik nu heb

Groetjes,

Michèle

oh ja maar dat wist ik wel michele, ooh nou zal je wel denken INGE!!
nee ik heb er een paar wel wat gevolgd, dat je een klote baan had en wat er was gebeurd, en ik had het tot het stukje gevolgd dat je op gesprek mocht. daar had ik je nog succes voor gewenst (remember!!)
toen heb ik het even niet meer gevolgd wegens prive omstandigheden. heb ik eigenlijk alles wat laten verslonzen (heb het kort verteld in het topic dat ik druk druk was)
en dat is nog maar de helft… ik zit me te verontschuldigen ja. vind het gewoon rot dat ik de helft niet heb gevolgd.

Geeft niet meid, maar morgen mag ik starten en 1-11 loopt mijn contract bij Kone af dus ik pak nog even lekker twee maanden salaris ook.

Groetjes,

Michèle

hahha dat heb je goed geregeld meis! dus dubbel inkomen! super zeg! hebben ze wel een beetje goed over je gesproken tegenover je nieuwe werk? of viel dat uiteindelijk ook tegen? ze hadden je echt als stront behandeld daar… pff ik ben zo blij dat je weg kunt daar!
ben je zenuwachtig?
oh fijn… ik vond het al rot genoeg, als je het me dan nog kwalijk nam was het helemaal zuur
hee maarre nog een vraagje… wat wordt nu precies je functie?

Er is niet gesproken, mijn oude werk wist niet dat ik bezig was met die gesprekken en ik wilde geen slapende honden wakker maken in de zin als dit niet door had gegaan dan hadden ze ook niks geweten, en mijn nieuwe baas ging er mee akkoord.

En ik was administratief mederwerkster en wordt nu Juridisch Secretaresse.

Groetjes,

Michèle

Ow, dat is zo fijn, als je ineens weer veel aan kan.
Maar dan zou ik nu graag willen weten hoe je die 12 klio eraf hebt gekregen!!

Alvast bedankt voor de tips.

Groetjes

Gewijzigd door - Boukje&Sarah op 30 Sep 2010 22:35:52

Geen suiker mee, althans heel weinig. Maar nks meer in thee en frisdranken en over de hele dag eten. Ik eet bijvoorbeeld gemiddeld 6 boterhammen op een dag alleen niet allemaal in een keer. En ik ben weer gaan fietsen.

Groetjes,

Michèle